ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شهریه دوره های پولی دانشگاه رازی کرمانشاه افزایش یافت (13 آذر 92)

شهریه دوره های پولی دانشگاه رازی کرمانشاه افزایش یافت (13 آذر 92)

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: پیشنهاد افزایش شهریه پردیس خودگردان به هیات امنا ارایه شده در صورتی که تصویب شود شهریه این دوره افزایش می یابد .


دکتر محمد مهدی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش شهریه 70 درصدی دوره های کارشناسی ارشد دوره شبانه دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص شهریه دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد براساس مصوبه هیات امنا عمل می کند.

وی افزایش شهریه دوره کارشناسی ارشد شبانه دانشگاه را تایید کرد و افزود: افزایش صورت گرفته است اما نه هفتاد درصد و این افزایش شهریه با تایید و تصویب هیات امنا صورت گرفته است و هر چه هیات امنا تصویب کند همان اجرا می شود.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: دانشگاهی که مبنای شهریه آن ضعیف و کم باشد شهریه آن افزایش می یابد .

وی ادامه داد: همچنین افزایش شهریه دوره‌های پردیس خودگردان دانشگاه رازی کرمانشاه نیز ارایه شده است در صورتی که هیات‌امنا موافقت کند شهریه پردیس خودگردان دانشگاه نیز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: مبلغی که به عنوان شهریه از دانشجویان پردیس دریافت می شود نسبت به پردیس خودگردان دانشگاه های دیگر کمتر بوده و پاسخگو نبوده و در مجموع کمکی به دانشگاه نمی کند.

به گزارش مهر، جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوره شبانه دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به افزایش 70 درصدی شهریه ورودی‌های جدید اعتراض کردند. دانشجویان پس از گذشت یک ماه از آغاز سال تحصیلی ترم از این موضوع اطلاع یافته‌اند كه باعث بروز اعتراضاتي شده است.

کلمات کلیدی: شهریه دوره های پولی، دانشگاه رازی کرمانشاه، پذیرش دانشجوی پولی

آمار بازدید: 648 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image