ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام نیاز دانشگاه‌ها بر اساس نقشه جامع علمی کشور و آمایش آموزش عالی (5 آذر 92)

اعلام نیاز دانشگاه‌ها بر اساس نقشه جامع علمی کشور و آمایش آموزش عالی (5 آذر 92)

هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها مصوب کرد که اعلام نیاز دانشگاه‌ها بر اساس نقشه جامع علمی کشور و آمایش آموزش عالی بوده و اعضای هیئت عالی جذب بر شفاف سازی و اطلاع‌رسانی نتیجه جذب در مراحل مختلف برای داوطلبان تصریح کردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی، یکصد و بیست و هشتمین جلسه هیئت عالی جذب به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضاء برگزار شد که در این جلسه چهار مرحله از فرآیند جذب اعضای هیئت علمی شامل اعلام نیاز موسسات، اعلام فراخوان نیمه متمرکز تقاضای جذب موسسات، تکمیل فرم تقاضای جذب در سامانه هیئت‌های مرکزی جذب، تشکیل پرونده و بررسی اولیه درخواست‌ها بحث و بررسی شدند.

در ادامه جلسه نیز مصوب شد اعلام نیاز دانشگاه‌ها بر اساس نقشه جامع علمی کشور و آمایش آموزش عالی باشد. همچنین اعضای هیئت عالی جذب برشفاف سازی و اطلاع‌رسانی نتیجه جذب در مراحل مختلف برای داوطلبان تصریح کردند.

در این جلسه مصوب شد برای جذب دانشگاه‌های مناطق محروم تسهیلاتی در نظر گرفته شود. در ادامه جلسه در مورد مزایا و معایب افزایش تعداد فراخوان نیمه متمرکز در سال بحث شد و مقرر شد بعد از بررسی نتایج فراخوان بهمن ماه در مورد افزایش تعداد فراخوان تصمیم گیری شود.

کلمات کلیدی: اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نقشه جامع علمی کشور، آمایش آموزش عالی

آمار بازدید: 446 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image