ارتباط مستقیم با 30744 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی اجرایی شد

آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی اجرایی شد

رئیس سابق دانشگاه بیرجند گفت: آمایش آموزش عالی در استان اجرایی شد تا شهرستان‌ها از بحث مهاجرت برای ادامه تحصیلات دانشگاهی عاری شوند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا میری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه بیرجند اظهارکرد: اگر قمصر به گلابش مشهور است خراسان جنوبی را به فرهنگ آن می‌شناسند.

وی با بیان اینکه در این دوران آموزشکده‌های سرایان، سربیشه و نهبندان راه‌اندازی شد، افزود: آمایش آموزش عالی در استان اجرایی شد تا شهرستان‌ها از بحث مهاجرت برای ادامه تحصیلات دانشگاهی عاری شوند.

رئیس سابق دانشگاه بیرجند با اشاره به برنامه پنج ساله تدوین شده که ملاک دانشگاه بیرجند قرار گرفته است، گفت: در این دوران 5 دانشکده به 17 دانشکده افزایش داده شد.

میری از اشتغال به تحصیل 2 هزار و 300 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون حدود 350 عضو هیئت علمی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند که حضور این تعداد در دانشگاه بیرجند علاوه بر اینکه باعث شده نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجوی این دانشگاه از متوسط کشوری بالاتر باشد، خود در ارتقاء کیفیت آموزشی نیز موثر است.

وی تاکید کرد: همراهی با ولایت و رهبری برای دادن مسئولیت به دیگران برای من مهم بوده و در این تصمیمات سیاسی‌بازی نقشی نداشته است.

خلیل خلیلی رئیس جدید دانشگاه بیرجند نیز در این مراسم گفت: دانشگاه منشاء تمام تحرکات و پیشقراول تحول فرهنگی است.

خلیلی با بیان اینکه دانشگاه در پژوهش و آموزش نقش عمیقی دارد، تصریح کرد: اما این تنها رسالت دانشگاه نیست و خراسان جنوبی قطب نگه داشت جمعیت است و در آن ظرفیت‌های زیادی برای آموزش عالی ایجاد شده است.

وی یادآورشد: باید مدل توسعه شهر بیرجند مشخص شود و دانشگاه در این امر نقش دارد.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image