ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی اعلام جزئیات ثبت‌نام اولین آزمون کارآفرینی دانش آموزان و اولیاء (4 آذر 92)

اعلام جزئیات ثبت‌نام اولین آزمون کارآفرینی دانش آموزان و اولیاء (4 آذر 92)

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات ثبت‌نام و برگزاری نخستین آزمون کارآفرینی دانش آموزان گفت: این آزمون در راستای اجرای طرح ملی کشف در حوزه کسب و کار و کارآفرینی برای دانش آموزان و اولیاء برگزار می شود.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون را برگزار می‌کند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون لازم است منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند و داوطلبان تا پایان روز شنبه 9 آذرماه فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

توکلی اظهار داشت: هزینه ثبت نام مبلغ 300 هزار ریال است که به صورت الکترونیکی و با کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است قابل پرداخت است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به آزمون کارآفرینی از روز سوم دی ماه 92 بر روی سایت سازمان قرارداده خواهد شد و آزمون روز پنجشنبه 5 دی ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

دانش آموزان يكي از پايه هاي 7، 8 (سوم راهنمايي) و 9 نظام آموزشي و والدين دانش آموزان در صورت تمايل به شركت در آزمون با هر مقطع تحصيلي مجاز به شركت در آزمون هستند.

کلمات کلیدی: آزمون کارآفرینی دانش آموزان، کارآفرینی، کارآفرینی دانش آموزان

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image