ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در یاسوج (24 آذر 92)

برگزاری دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در یاسوج (24 آذر 92)

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در هفته پژوهش و فناوری به همت این واحد دانشگاهی در یاسوج برگزار می شود.




دکتر عباس ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی توسط دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحداستانی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری از تاریخ 23 تا 27 آذرماه سال جاری در شهر یاسوج برگزار می شود.



وی اظهارکرد: علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه که با حضور دانشگاه های استان و سایر دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش های آموزش پرورش در حال برگزاری است، مراجعه کنند.



رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه ملی 8:30 تا 17:00 می باشد.



ظریفی اضافه کرد: این نمایشگاه با محوریت معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار، معرفی رسته ها و مشاغل قابل احراز دانشگاه، کینیک اشتغال و کار آفرینی، نمایشگاه مشاغل، مشاغل خانگی و بومی، عکس و تولیدات مالتی مدیا، برگزاری میزگردهای تخصصی و کارگاههایآموزشی و کنفرانس، برگزاری مسابقات پرورش خلاقیت و برگزاری همایش کارآفرینی برگزاری خواهد شد.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image