ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی آغاز ثبت‌نام دوره‌های دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان (2 آذر 92)

آغاز ثبت‌نام دوره‌های دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان (2 آذر 92)

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان آغاز شد.


علی ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مرکز آموزش علمی – کاربردی با توجه به جایگاه ویژه در ارائه آموزش‌های مهارتی به منظور توسعه و بهبود توانمندی منابع انسانی مشغول فعالیت است.

این مسئول اصلاح هرم شغلی و رفع نیازهای بازار در زمینه نیروی انسانی متخصص و ماهر را از اهداف این مرکز اعلام کرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان خاطرنشان کرد: این مرکز برای ارتقای سطح دانش و مهارت متقاضیان و فراهم سازی فرصت مناسب در ارائه آموزش‌های علمی و مهارتی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: این مرکز برای فارغ‌التحصیلان دبیرستان‌ها و هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای، صنایع صنوف و اتحادیه‌ها در نظر دارد برای پذیرش بهمن ماه سال جاری در رشته‌های فنی و مهندسی که توسط شورای گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور تصویب شده است نسبت به پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ترمی اقدام می‌کند.

ملکی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی – کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد و افزود: در این دو مقطع تحصیلی رشته‌های مختلفی برای تحصیل علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

این مسئول به رشته‌های موجود در مقطع کاردانی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: برق صنعتی، عمران (نگهداری و مرمت ساختمان)، مکانیک (مکانیک تاسیسات صنعتی)، مکانیک (تاسیسات مکانیکی ساختمان)، مکانیک (ماشین افزار)، مکانیک خودرو جزو این رشته‌ها است.

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان اضافه کرد: ابزار دقیق، آسانسور و پله برقی، جوشکاری، دوخت و تکنولوژی لباس و مکانیک (تعمیر ماشین آلات صنعتی) جزو رشته‌های مقطع کاردانی است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام رشته‌های کاردانی 17 تا 24 آذر ماه جاری است.

ملکی به رشته‌های کارشناسی ناپیوسته تدریس شده در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: الکترونیک صنعتی و مکانیک خودرو جزو رشته‌های مقطع کارشناسی ناپیوسته است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از سوم تا 10 آذر ماه جاری برای ثبت نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان اقدام کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و لینک دانشگاه علمی و کاربردی با مطالعه دقیق دفترچه راهنما ضمن فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: همچنین داوطلبان مرد از تسهیلات معافیت تحصیلی برخوردار می‌شوند.

کلمات کلیدی: آغاز ثبت‌نام علمی کاربردی، دوره‌های دانشگاه علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، زنجان

آمار بازدید: 710 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image