ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد زنجان همواره موفق در المپیادها (26 مرداد 92)

زنجان همواره موفق در المپیادها (26 مرداد 92)

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب استان زنجان در برگزاری و میزبانی المپیاد و چنین مسابقاتی گفت: استان زنجان به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد همواره در برگزاری اینگونه برنامه‌ها موفق عمل کرده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی پیش از ظهر امروز جمع مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور اظهار کرد: برگزاری المپیاد علاوه بر تجدید روحیه فرصتی برای دیدار دوباره دانشجویان از سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد ورزشی موجب افزایش نشاط و شادابی در بین دانشجویان می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت ورزش در بین دانشجویان پیام‌نور مطلوب است و شاهد استقبال چشمگیر دانشجویان از برگزاری این المپیاد هستیم.

موسوی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب استان زنجان در برگزاری و میزبانی چنین مسابقاتی گفت: استان زنجان به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد همواره در برگزاری اینگونه برنامه‌ها موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به ویژگی ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگا‌ه‌های پیام‌نور کشور افزود: ورزش، ارزش و دانش شعار این المپیاد است که برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در بحث تحصیل، تهذیب و ورزش است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با بیان اینکه المپیاد فرصت مناسبی برای کسب تجربه و انتقال آن به دیگران است، اضافه کرد: استان زنجان با استفاده از تجربیات پیشین خود و سایر استان‌ها اقدام به اجرای این المپیاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های استان زنجان امن بودن آن است، اضافه کرد: وجود شخصیت‌های نامدار در عرصه جهانی و کشوری نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد استان زنجان است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه با برشمردن آیت‌الله عزالدین حسینی زنجانی، شهید مجید شهریاری و شیخ شهاب‌الدین سهروردی به عنوان افتخارات استان زنجان افزود: در حال حاضر نیز افراد نخبه بسیاری در سطح استان زنجان وجود دارد که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی فعال هستند.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، برگزاری و میزبانی المپیاد، المپیاد دانشجویی، المپیاد دانش آموزی، المپیاد

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image