ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رفع بلاتکلیفی از چند رشته استراتژیک دانشگاه اصفهان (27 آبان 92)

رفع بلاتکلیفی از چند رشته استراتژیک دانشگاه اصفهان (27 آبان 92)

معاون آموزشی دانشگاه اصفهان از بلاتکلیفی برخی از رشته های فنی و استراتژیک درخواستی دانشگاه در شورای گسترش وزارت علوم خبرداد و گفت: در دوره جدید پی گیری لازم برای راه اندازی این رشته ها صورت می گیرد.


محمد حسین استکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سال گذشته دانشگاه اصفهان تقاضای خود را برای راه اندازی چند رشته استراتژیک و علوم انسانی به شورای گسترش وزارت علوم ارایه داد که راه اندازی رشته های علوم انسانی به تصمیم کلی کمیته مرکزی وزارت علوم منوط شد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه رشته‌های فنی و استراتژیکی که دانشگاه درخواست راه اندازی آن را ارایه داده بود همچنان بلاتکلیف ماند و درحال حاضر در دوره جدید دانشگاه اصفهان پی گیری لازم را برای راه اندازی این رشته ها خواهد داشت تا اگر مشکلی ندارد حتما راه اندازی شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در ادامه یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در سال جاری را افزایش کیفیت آموزشی عنوان کرد و افزود: در راستای افزایش کیفیت آموزشی حدود 80 الی 90 درصد سرفصل‌های این دانشگاه بازنگری شده است.

وی افزود: همچنین برای برگزاری مراحل مختلف دوره‌های امتحانی مانند آزمون جامع دکتری، دفاع از پروژه‌ها در مقاطع مختلف آیین نامه های لازم با نظارت و دقت بیشتری اجرایی خواهد شد.

کلمات کلیدی: رشته استراتژیک، دانشگاه اصفهان، رشته تحصیلی، رشته جدید

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image