ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کاهش ۱۷ درصدی شهریه دانشگاه آزاد و صدور مجوز یک‌هزار و 585 رشته جدید (17 شهریور 92)

کاهش ۱۷ درصدی شهریه دانشگاه آزاد و صدور مجوز یک‌هزار و 585 رشته جدید (17 شهریور 92)

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد از کاهش ۱۷ درصدی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی شهریه در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: مجوز یک‌هزار و 585 رشته در دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲ صادر شده است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در دانشگاه آزاد، گفت: سیاست دانشگاه آزاد بر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها است.

وی تعداد کارکنان دانشگاه‌های دولتی به ازای هر 12 دانشجو را یک پست سازمانی عنوان کرد و افزود: در دانشگاه آزاد به ازای هر 50 نفر یک پست سازمانی وجود دارد.

ملک‌محمدی با بیان اینکه سفرهای غیر ضروری در دانشگاه آزاد حذف شده است، تصریح کرد: زمینه کاهش شهریه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است.

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد به صدور مجوز افزایش 20 درصد شهریه دانشجویان در سال 92 اشاره کرد و گفت: امسال تنها سه درصد شهریه‌ها در دانشگاه آزاد افزایش می‌یابد.

وی، کاهش 17 درصدی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید را خدمتی به خانواده بزرگ این دانشگاه و دانشجویان دانست و بیان کرد: دانشگاه آزاد در اجرای اقتصاد مقاومتی الگو است و کاهش شهریه در کیفیت آموزشی تاثیری ندارد.

ملک‌محمدی، دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگ‌ترین دانشگاه مردمی جهان توصیف کرد و یادآور شد: 450 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور فعالیت می‌کنند.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد با اشاره به فعالیت 667 واحد سما در کشور، خاطرنشان کرد: تعداد دو میلیون نفر در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند.

وی به تحصیل 65 هزار دانش‌آموز در واحدهای سما اشاره کرد و افزود: 150 هزار دانشجو در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند.

ملک‌محمدی با بیان اینکه تعداد 58 هزار نفر دانشجو در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی رتبه نخست علمی دانشگاه‌های کشور در سال 2012 را کسب کرده است.

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد از کسب رتبه دوم این دانشگاه در کشورهای منطقه خبر داد و تصریح کرد: این مسئله نشان دهنده فعالیت دانشگاه آزاد با کیفیت بسیار عالی است.

وی با اشاره به صدور مجوز یک‌هزار و 585 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی 91 – 92، بیان کرد: 27 هزار و 552 نفر اعضای علمی در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنند.

ملک‌محمدی به فعالیت 45 هزار کارمند در دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به لحاظ آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گوی سبقت از دیگر مراکز آموزش عالی را ربوده است.

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به تاکید مدیریت جدید این دانشگاه به موضوع فرهنگ و توسعه کمی و کیفی، خاطرنشان کرد: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه آموزشی و پژوهشی تاکید ویژه دارد.

وی، دانشگاه آزاد را برگ زرین و درخشان و همچنین یادگار ماندگار امام (ره) و شهدای والا مقام دانست و اظهار داشت: این دانشگاه از نظر علمی با رهنمودهای مقام معظم رهبری در فتح قله‌های علمی بسیار فعال است.

ملک‌محمدی با تاکید براینکه دانشگاه آزاد طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل می‌کند، بیان کرد: دانشگاه مذکور خود را موظف به اجرای مصوبه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌داند.

وی در مسائل فرهنگی را بسیار فعال خواند و تصریح کرد: دانشگاه مذکور شش سال متوالی مقام نخست نماز را در کشور کسب کرده است.

وی از هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی هفته آینده در رشت خبر داد و یادآور شد: آموزش گسترده قرآن از برنامه‌های این دانشگاه در کشور است.

کلمات کلیدی: شهریه دانشگاه آزاد، کاهش شهریه دانشگاه آزاد، میزان شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید، شهریه دانشگاه آزاد سال 92، شهریه دانشگاه آزاد سال 93، افزایش ۲۰ درصدی شهریه در سال تحصیلی جدید، رشته های جدید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 529 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image