ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حذف یک وعده از برنامه غذایی دانشجویان دانشگاه شیراز/ یک مشکل دیگر پس از مسمومیت (26 آبان 92)

حذف یک وعده از برنامه غذایی دانشجویان دانشگاه شیراز/ یک مشکل دیگر پس از مسمومیت (26 آبان 92)

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز در پاسخ به اعتراضات دانشجویان خوابگاهی به دلیل عدم توزیع غذا در خوابگاه گفت: در نامه ای از سازمان امور دانشجویان درخواست کرده ایم که مشخص کنند که آیا می توان در خوابگاه غذا توزیع کرد یا خیر،در صورتی که جواب منفی باشد توزیع وعده شام نیز حذف می شود.به گزارش خبرگزاری مهر، هفته گذشته حدود 150 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز با تجمع در مقابل سلف سرویس مرکزی پردیس ارم دانشگاه شيراز نسبت به نسبت به عدم بازگشايي سلف سرويس خوابگاه شهيد دستغيب اين دانشگاه اعتراض كردند.


دانشجويان تجمع كننده مدعي هستند كه به دليل بسته بودن سلف مذكور ناچارند در روزهايي كه كلاس درسي ندارند وقت زيادي را جهت صرف غذا هدر داده و به سلف مركزي مراجعه كنند. سلف سرویس خوابگاه شهید دستغیب در تابستان سال جاري به علت تعمیرات بسته شد و در حاليكه ظاهراً اين تعمیرات به اتمام رسيده هنوز بازگشایی نشده است.

دکتر غلامرضا رخشنده رو در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: خوابگاه شهید دستغیب با 550 نفر ظرفیت دانشجوی پسر یکی از خوابگاه‌های بزرگ دانشگاه شیراز است که فاقد سلف سرویس است.

وی ادامه داد: عمر این خوابگاه حدود 40 سال است برهمین اساس نیازمند تعمیرات اساسی بود که در دو ماه تابستان یک میلیارد و نیم بودجه صرف بازسازی اساسی این خوابگاه شد.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز افزود: با توجه به این مساله که این خوابگاه سلف ندارد اتاقی برای توزیع غذا در نظر گرفته شده بود که به دلیل محدودیت قانونی و رعایت بهداشت و با توجه به بیماری که اخیرا در بین دانشجویان به وجود آمده بود بعد از تعمیرات تصمیم گیری شد تا توزیع غذا در خوابگاه ممنوع شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز افزود: از همین رو از دانشجویان درخواست شد برای صرف غذا خود را به سلف سرویس مرکزی که در فاصله 600 متری دانشگاه قرار دارد برسانند.

وی یادآور شد: ولی دانشجویان نسبت به این مساله معترض بودند با توجه به اعتراضات دانشجویان تصمیم گرفته شد فقط وعده شام با رعایت تمام نکات بهداشتی در خوابگاه توزیع شود تا زمانی که از سوی دفتر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم جوابی به نامه دانشگاه شیراز ارایه شود.

وی ادامه داد: معاونت دانشجویی دانشگاه شیراز نامه‌ای به رئیس سازمان امور دانشجویان نوشته ودرخواست کرده‌ که مشخص کنند که آیا می توانیم در خوابگاه غذا توزیع کنیم یا خیر در صورتی که جواب منفی باشد همین وعده شام نیز قطع خواهد شد.

کلمات کلیدی: برنامه غذایی دانشجویان، دانشگاه شیراز، اخبار جدید دانشگاه شیراز، غذای دانشجویی، اعتراضات دانشجویان خوابگاهی

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image