ارتباط مستقیم با 30805 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکل کمبود خوابگاه متأهلی در دانشگاه شیراز/ نمی توان پاسخگوی تقاضاها بود (28 آبان 92)

مشکل کمبود خوابگاه متأهلی در دانشگاه شیراز/ نمی توان پاسخگوی تقاضاها بود (28 آبان 92)

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به کمبود خوابگاه متاهلی گفت: باید حداقل 100 واحد متاهلی در این دانشگاه ایجاد شود تا مشکلات دانشجویان متاهل برطرف شود.


دکتر غلامرضا رخشنده رو در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از اساسی ترین مشکلات دانشگاه شیراز را کمبود خوابگاه متاهلی عنوان کرد و گفت: امسال مهر ماه به دلیل کمبود خوابگاه متاهلی به 50 تقاضا در این زمینه نتوانستیم پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: دانشگاه شیراز جزء دانشگاه‌های بزرگ کشور است و به سمت تحصیلات تکمیلی در حرکت است بنابراین نیازمند افزایش خوابگاه متاهلی است.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز افزود: در حال حاضر دانشگاه دارای 150 واحد خوابگاهی متاهلی است که شاید این تعداد از برخی از دانشگاه‌ها بیشتر باشد اما با توجه به رشد تحصیلات تکمیلی و تشویق دانشجویان به ازدواج این تعداد پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در جهت تحصیلات تکمیلی حرکت کنیم و دانشجویان را نیز به ازدواج تشویق کنیم باید نیازهای آنان را نیز در نظر گرفته و آن را برآورده کنیم بنابراین دانشگاه شیراز در حال حاضر به 100 واحد خوابگاهی دیگر نیاز دارد تا مشکل کمبود خوابگاه متاهلی این دانشگاه برطرف شود.

کلمات کلیدی: خوابگاه متأهلی، دانشگاه شیراز

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image