ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتقال دانشجویان مدیریت‌ علامه به پردیس المپیک تا بهمن (16 آبان 92)

انتقال دانشجویان مدیریت‌ علامه به پردیس المپیک تا بهمن (16 آبان 92)

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از ساخت دانشکده مدیریت و حسابداری خبر داد و گفت: سعی ما این است تا بهمن ماه دانشجویان به این دانشکده به پردیس المپیک منتقل شوند.


دکترغلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی در پردیس دانشگاه واقع در دهکده المپیک درحال ساخت است. سعی ما این است تا بهمن ماه دانشجویان را از ساختمان قدیمی این دانشکده در خیابان توانیر به پردیس المپیک دانشگاه منتقل کنیم.

وی بابیان اینکه دانشکده علوم اجتماعی نیز در حال ساخت است، افزود: یکی از مشکلات دانشگاه علامه بعد از انتقال دانشجویان مدیریت و حسابداری به پردیس المپیک کمبود سلف غذاخوری است برهمین اساس سلف نیمه تمام دانشگاه با 13 هزار متر مربع توسط یکی از خیرین در سه طبقه احداث خواهد شد.

معاون عمرانی دانشگاه علامه افزود: این سلف به اساتید و کارکنان دانشگاه اختصاص داده شده و ساختمان چهار طبقه سلف موجود به دانشجویان اختصاص داده می شود و تا اندازه زیادی مشکل دانشگاه دراین زمینه رفع می شود.

وی ادامه داد: مسجد دانشگاه علامه نیز که 30 هزار متر است در هفته جاری از حالت امانی خارج شده و به پیمانکار برای ساخت ارایه خواهد شد.

کلمات کلیدی: انتقال دانشجویان، دانشجویان مدیریت‌ علامه، پردیس المپیک، دانشگاه علامه طباطبایی، پردیس

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image