ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی گام بلند بانک جهانی در تاسیس دانشکده‌های مجازی (2 آبان 92)

گام بلند بانک جهانی در تاسیس دانشکده‌های مجازی (2 آبان 92)

بانک جهانی هفته گذشته با هدف کمک به دانشجویان کشورهای در حال توسعه که با مشکل دسترسی به آموزش عالی مواجه هستند، تفاهم‌نامه‌ای را با موسسه بین‌المللی «کورسرا» که ارائه‌دهنده تحصیلات عالی بین‌المللی آنلاین است، منعقد کرد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رشته‌های ارائه شده از سوی «کورسرا» تحت عنوان جدیدی با نام «دانشکده آزاد آموزشی» عرضه می‌شوند و این رشته‌های آموزشی از سوی بانک جهانی طراحی شده‌اند.



با راه‌اندازی این دوره‌های آنلاین، شاغلین و عموم مردم به صورت نظام‌مند قادرند دسترسی بهتری به آموزش سریع و با کیفیت جهانی داشته باشند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیوریستی‌ورلدنیوز، بانک جهانی در این آموزشکده آنلاین رشته‌هایی در حوزه‌های توسعه‌ای مهمی نظیر سلامت، آموزش، توسعه شهری و تغییرات جوی ارائه می‌دهد.



بانک جهانی برای ارائه این دروس از زیرساخت‌های موسسه «کورسرا» کمک گرفته تا از طریق آنلاین بتواند دانش فنی را همراه با تبادل مهارت‌ها در اختیار شاغلین و افرادی که در کشورهای در حال توسعه با مشکلات فراوان دست به گریبان هستند، قرار دهد.



این همکاری‌ها همچنین به بانک جهانی امکان می‌دهند تا مشکلات خاص کشورهای در حال توسعه نظیر کمبود پهنای باند اینترنت، تنظیم ظرفیت‌ها مطابق با شرایط موجود و ظرفیت‌های آموزش سیار را در این مناطق بررسی کند.

کلمات کلیدی: بانک جهانی، تاسیس دانشکده‌های مجازی، دانشکده، تحصیلات عالی بین‌المللی آنلاین، دانشگاه مجازی

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image