ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی احداث ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی در کرمان (23 شهریور 92)

احداث ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی در کرمان (23 شهریور 92)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حال ساخت است.


رامین طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تصویب و اخذ موافقت اصولی تاسیس دانشکده پزشکی در واحد کرمان اظهار داشت: ساخت و تکمیل ساختمان‌های مربوط به رشته‌های پزشکی در دستور کار حوزه عمرانی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ساختمان دانشکده پزشکی شامل کلاس‌ها، سالن‌های آزمایشگاه، سالن تشریح و آناتومی و آمفی‌تئاتر با 5 هزار و 615 متر مربع و در چهار طبقه با بیش از 80 درصد پیشرفت در اولویت تکمیل قرار گرفته است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ابراز داشت: پیگیری برای راه‌اندازی رشته دندانپزشکی با توجه به ضرورت گسترش رشته‌های علوم پزشکی در واحد کرمان در دستور کار قرار گرفته و حوزه عمرانی دانشگاه در همین راستا با هماهنگی اداره کل فنی و ساختمان سازمان مرکزی اقدام به تغییر کاربری پروژه کتابخانه شماره دو به ساختمان دانشکده دندانپزشکی با بیش از 4 هزار و 972 متر مربع زیربنا کرده است.

طباطبایی توجه به رشته عمران در دانشگاه کرمان را با توجه به اساتید برجسته که در واحد کرمان مشغول تدریس هستند بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: پژوهشکده مهندسی سازه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برای تحقق اهداف پژوهشی در رشته‌های سازه، سازه‌های هیدرولیکی و زلزله اقدام به ایجاد پیشرفته‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه دینامیک سازه در جنوب شرق کشور کرده است.

وی ابراز داشت: به طوری که با خرید و نصب تجهیزات آزمایشگاه توانایی انجام اکثر آزمایش‌های استاتیکی و دینامیکی سازه‌ها، آزمایش‌های مخرب و غیرمخرب در محل را ایجاد می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: در آزمایشگاه سازه علاوه بر فراهم کردن امکانات برای ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا زمینه انجام آزمایش‌ها در قالب طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی تعریف و انجام می‌شود.

طباطبایی از پیشرفت پروژه پژوهشکده دانشگاه با عنوان مرکز تحقیقات فارماکولوژی و ژنتیک مرحوم شهابی‌نژاد با کمک خیر کرمانی ذبیح‌الله شهابی‌نژاد با یک هزار و 800 متر مربع زیربنا و همچنین کارگاه‌های دانشکده فنی و مهندسی با 2 هزار و 988 متر مربع زیربنا، ساختمان مرکز ماهان با 3 هزار متر مربع زیربنا و طرح توسعه ساختمان نگهبانی دانشگاه خبر داد.

کلمات کلیدی: دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، پزشکی، رشته‌های پزشکی

آمار بازدید: 875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image