ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه صدور مجوز جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام/ توسعه رشته های تخصصی نفت و گاز (1 آبان 92)

صدور مجوز جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام/ توسعه رشته های تخصصی نفت و گاز (1 آبان 92)

رئیس دانشگاه ایلام از اخذ مجوز برای جذب دانشجوی عراقی در این دانشگاه خبر داد و گفت: مجوز جذب دانشجوی عراقی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اخذ شده است .


دكتر علي محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه ایلام با توجه به ارتباط با مرز عراق مجوز اخذ پذیرش دانشجوی عراقی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را اخذ کرده است.

وی ادامه داد: دانشجویان عراقی در 9 رشته در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب خواهند شد.

رئیس دانشگاه ایلام افزود: درحال حاضر فرایند اجرایی برای جذب دانشجو عراقی در دانشگاه ایلام درحال انجام است و مقرر شده سایتی برای اطلاع رسانی ویژه این دانشجویان ایجاد شده و شرایط جذب و ثبت نام درآن منتشر شود.

وی افزود: در حال حاضر 180 نفر عضو هيأت علمي در دانشگاه ایلام مشغول فعالیت هستند و بيش از 6 هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند که بيش از 20 درصد آن در مقاطع تحصيلات تکميلي تحصيل می کنند.

رئیس دانشگاه ایلام همچنین از توسعه رشته و مقاطع دانشکده نفت و گاز این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط رشته مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی این دانشکده فعال است که از سال آینده تحصیلی مقاطع این دانشکده و رشته های آن توسعه خواهد یافت و مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شده و رشته های تخصصی نفت و گاز دراین دانشکده راه اندازی می شود.

کلمات کلیدی: صدور مجوز جذب دانشجوی خارجی، دانشجوی عراقی، دانشگاه ایلام، توسعه رشته های تخصصی نفت و گاز، رشته های تخصصی، نفت و گاز

آمار بازدید: 380 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image