ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه ایلام میزبان دومین جشنواره دانشگاه پاک

دانشگاه ایلام میزبان دومین جشنواره دانشگاه پاک

معاون فرهنگی دانشگاه ایلام گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای «دانشگاه پاک»، از فردا سه شنبه دوم اردیبهشت در ایلام برگزار می‌شود.


مظفر بگ‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ایلام، اظهار کرد: دومین جشنواره منطقه‌ای «دانشگاه پاک» دوم اردیبهشت ماه با حضور دانشگاه‌هایی از 7 استان کشور در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد و چهارمحال وبختیاری در این جشنواره حضور دارند، افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها در دانشگاه‌ها است.

بگ‌محمدی اضافه کرد: جشنواره پاک با سه رویکرد تقویت روحیه نشاط ، توانمندسازی دانشگاهیان و کاهش اثرات مخرب اجتماعی در بروز آسیب‌ها اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه ایلام با بیان اینکه روند برگزاری این جشنواره در دانشگاه ایلام در سال 1391 به دلیل خلاقیت، نوآوری و حجم فعالیت مورد توجه وزارت علوم قرار گرفته است، تصریح کرد: دانشگاه ایلام علاوه بر فعالیت در حیطه اعتیاد که مورد توجه وزارت بود، در زمینه خطرات فضای سایبری، مباحث دینی و روانشناسی مباحث قابل ملاحضه ای را ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا به امروز 340 اثر به این مسابقه راه یافته‌اند، خاطر نشان کرد: 101 اثر در قالب پوستر، عکس و کاریکاتور، 153 جمله حکیمانه و کوتاه، 37 شعر، 10 خاطره، 35 متن ادبی، 43 داستان کوتاه و بلند، 30 نشریه، 16 مقاله، پنج فیلم، دو برنامه اندروید تلفن همراه، 12 وبلاگ و یک بازی در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

بگ‌محمدی عنوان کرد: داوری‌ها در روزهای اخیر انجام شده و آثار برگزیده در چهارم اردیبهشت معرفی خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشگاه ایلام به برپایی نمایشگاه هنری با موضوع جشنواره پاک در دوم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: آثار رسیده به صورت نمایشگاه مورد بازدید عموم قرار می گیرند.

بگ‌محمدی اختتامیه دانشگاه پاک را چهارم اردیبهشت ماه جاری دانست و تاکید کرد: این برنامه با حضور مدیر فعالیت‌های قرآنی وزارت علوم، کارشناس هایی از وزارت علوم و ستاد پیشگیری از مواد مخدر کشور، مسئولان و دانشجویان استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، خوزستان، کهکلویه و بویراحمد، ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image