ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل ۱۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود (27 مهر 92)

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل ۱۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود (27 مهر 92)

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از 11 تا 14 آبان‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، پرویز کرمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری با اعلام برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل گفت: این جشنواره به مدت چهار روز در تهران توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حمایت دولت تدبیر و امید با تمرکز بر موضوع تجاری‌سازی طرح‌های دانش بنیان، شناسایی، حمایت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد بازار برای محصولات و ارائه حمایت‌ها و در راستای کمک به استمرار پیشرفت پرشتاب و درون‌زای علمی و اقتدار و آبادانی برگزار می‌شود.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: در فرآیند اجرایی این جشنواره و نمایشگاه بر گسترش و تعمیق مبانی همکاری و تعامل بین مراکز استانی به ویژه دفاتر استانی نخبگان، پارک‌های علم و فناوری، کارگروه پژوهش و فناوری استانی شرکت‌های دانش بنیان تاکید می‌شود.

کرمی گفت: ارج نهادن به مقام فناوران و نوآوران برتر از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر فناورانه و در آستانه‌ تجاری‌سازی در زمینه‌های مختلف، فراهم کردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی و فناوری کشور، ایجاد محیطی به منظور آشنایی و تفاهم میان عرضه کنندگان فناوری، نهادهای استفاده کننده از فناوری، سرمایه‌گذاران و سایر ذی‌نفعان عرصه تجاری‌سازی، بررسی راهکارها و روش‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور و ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری سازی فناوری و نوآوری از جمله اهداف برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل همچنین افزود: شورای معاونان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسئولیت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای اهداف و برنامه‌های جشنواره در عرصه ملی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این هیئت داوری مرکب از صاحبنظران دانشگاهی، خبرگان صنعت و مدیران علمی و اجرایی که مسئولیت داوری طرح‌های برتر ارسالی به جشنواره از سوی هر یک از استان‌ها و انتخاب طرح‌های برگزیده کشوری و منتخب استانی را مطابق با شاخص‌های تعیین شده بر عهده دارند.

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بیان کرد: تاکنون در استان‌ها استقبال خوبی برای حضور در چهارمین دوره جشنواره علم تا عمل به عمل آمده است و امسال نیز شاهد حضور تعداد زیادتری از شرکت و موسسات فناور و دانش‌‌بنیان خواهیم بود.

شایان ذکر است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه مرکزی چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل به شماره 83532428/ 83532429 تماس گرفته یا به سایت http://festival.isti.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

کلمات کلیدی: جشنواره، نمایشگاه ملی، علم تا عمل، علم، نمایشگاه

آمار بازدید: 600 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image