ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش معاون وزيربهداشت: آزمون دستياري فروردين برگزار مي‌شود/ مقررات آزمون تغییری نکرده است (27 مرداد 91)

معاون وزيربهداشت: آزمون دستياري فروردين برگزار مي‌شود/ مقررات آزمون تغییری نکرده است (27 مرداد 91)

معاون آموزشي وزارت بهداشت در پاسخ به انتقاد برخي از دانشجويان استعداد درخشان به تغيير در آيين‌نامه پذيرش دستيار، گفت: مقررات آزمون دستیاری هیچ تغییری نکرده است و شرایط و تسهیلات شرکت نخبگان در این آزمون نیز وجود دارد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد علی محققي در نشست افطاري با دانشجويان استعداد درخشان در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، با بيان اينكه وزارت بهداشت افتخار دارد كه پذيراي طيف وسيع نخبگان است، اظهاركرد: اين موضوع مسئوليت سنگيني متوجه نظام آموزشي مي‌كند كه در پرورش علمي و معنوي آنها نهايت تلاش را انجام دهد.

وي افزود: آنچه كه انتظار نظام آموزشي و مسئولين كشور است، اين است كه نخبگان مانند خورشيد بدرخشند، چرا كه استعدادهاي انسان بيكران است و هر كدام به عرصه ظهور برسد بالاتر از آن هم باز وجود دارد، بنابراين بايد جهاد كنيم تا شاهد ظهور اين استعدادها در صحنه علم، معرفت و خدمت‌گذاري بشري باشيم.

معاون آموزشي وزارت بهداشت در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان استعداد درخشان به تغييرات مداوم در آيين‌نامه‌ها، گفت: مقررات آزمون دستیاری هیچ تغییری نکرده است و شرایط و تسهیلات شرکت نخبگان در این آزمون نیز وجود دارد و این آزمون مانند امسال در فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

همچنين در ادامه حمیدجمال الدینی، مشاور وزیر بهداشت، با تاكيد بر اينكه نگاه وزارت بهداشت توجه به نوآوری با تأکید بر توانمندسازی دانشجویان در مسیر حل مشکلات مردم و جامعه است، اظهاركرد: نظام نوآوری وزارت بهداشت فقط توجه صرف به خلاقیت نیست.

وی ادامه داد: در این مسیر طی سالهای اخیر به خصوص در دولت دهم معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان بیشترین همکاری را با وزارت بهداشت داشته و تقریبا نيز همه پیشنهادهای وزارت بهداشت را پذیرفته است.

جمال الدینی با تاكيد بر اينكه زمینه رشد و ارتقای استعدادهای درخشان در دانشگاه‌های علوم پزشکی فراهم است، تصريح كرد: از دانشگاه‌های علوم پزشکی تقاضا داريم از سهمیه دانشجویان نخبه که 40 امتیاز دارند و می توانند با 90 امتیاز وارد دوره دستیاری بشوند نیز برای دانشجویان برتر خود استفاده کنند، اين در حاليست كه معمولا دانشگاه‌ها در اين زمينه همكاري ندارند.

وي با اشاره به آيين‌نامه استخدام افراد نخبه كه مصوبه هيات دولت است، گفت: اميد است بر اساس اين آيين‌نامه تسهيلات ويژه‌اي براي استخدام نخبگان لحاظ شود.

کلمات کلیدی: تاریخ برگزاری آزمون دستياري، زمان برگزاری آزمون دستياري، مقرارت آزمون دستياري، تسهیلات شرکت نخبگان در تسهیلات شرکت نخبگان

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image