ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش راه‌اندازي دوره كارشناسي ارشد مهندسی توانبخشی در واحد علوم و تحقيقات (6 مهر 91)

راه‌اندازي دوره كارشناسي ارشد مهندسی توانبخشی در واحد علوم و تحقيقات (6 مهر 91)

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات، با بيان اينكه برای اولین بار در کشور رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقيقات ايجاد شده است، گفت: نیازسنجی دقیق آموزشی در نظام آموزش عالی کشور یکی از رسالت‌های واحد علوم و تحقیقات است.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دکتر علی شیخانی گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش‌های رشته مهندسی پزشکی ارائه می‌شود.


وي افزود: با توجه به نیاز علمی کشور به تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش مهندسی توانبخشی و مطالعه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی در این حوزه ، واحد علوم و تحقیقات با عنایت به اساتید برجسته در اختیار و امکانات موجود اقدام به راه‌اندازی این رشته تخصصی نموده که مورد استقبال بسیاری نیز واقع شده است.


دکتر شیخانی همچنین واحد علوم و تحقیقات را از معدود دانشگاه های کشور خواند که در آن رشته مهندسی پزشکی ارائه می‌شود.


وی گفت: تنها دو دانشگاه امیرکبیر و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌هایی هستند که در آن رشته مهندسی پزشکی تدریس شده و پاسخگوی مشتاقان تحصیلی در این رشته تحصیلی هستند.


رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه رقابت سنگین علمی میان این دو دانشگاه در ارائه بهترین کیفیت آموزشی به دانشجویان این رشته تخصصی وجود دارد، گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش‌های رشته مهندسی پزشکی ارائه می‌شود.


دکتر شیخانی تصریح کرد: هم اکنون دانشکده مهندسی پزشکی در واحد علوم و تحقیقات دارای غنی‌ترین کتابخانه تخصصی این رشته تخصصی در کشور است.

کلمات کلیدی: كارشناسي ارشد مهندسی توانبخشی، مهندسی توانبخشی، واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات

آمار بازدید: 607 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image