ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی ماراتن دانشگاه‌های خصوصی کنیا برای جذب دانشجو (16 مهر 92)

ماراتن دانشگاه‌های خصوصی کنیا برای جذب دانشجو (16 مهر 92)

بخش خصوصی آموزش عالی در کنیا با دارا بودن 20 درصد از کل دانشجویان این کشور در تلاش برای جذب تعداد دانشجویان بیشتری است و رقابت بین دانشگاه‌های خصوصی این کشور برای جذب دانشجو تشدید شده است.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت دانشگاه‌های غیردولتی کنیا برای جذب دانشجو به حدی افزایش یافته که آنها از انواع امکانات و تمام فرصت‌های تبلیغاتی برای متقاعد ساختن متقاضیان حضور در دانشگاه‌های بخش خصوصی استفاده می‌کنند.


طبق بررسی‌های انجام شده هم‌اکنون حدود 300 هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی کنیا مشغول به تحصیل هستند. همچنین اخیرا نزدیک به 60 هزار دانشجو در دانشگاه‌های خصوصی این کشور ثبت‌نام کرده‌اند که طی 13 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.


در حقیقت این کشور از سال 2003 میلادی اقدام به توسعه حوزه آموزش عالی خود هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی کرده است. در حال حاضر در کنیا حدود 22 دانشگاه دولتی و 17 دانشگاه خصوصی وجود دارد.


به رغم چالش‌هایی که بخش خصوصی آموزش عالی کنیا به لحاظ تعداد پرسنل و تسهیلات ساختمانی دارد، دانشگاه‌های خصوصی به یکی از انتخاب‌های اصلی بسیاری از دانشجویان این کشور تبدیل شده است.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری یونیورسیتی‌ورلدنیوز، «فریدا براون»، معاون دانشگاه بین‌المللی آمریکا در نایروبی گفت: رشد بخش خصوصی آموزش در کنیا نشان‌دهنده افزایش تقاضاها در حوزه آموزش عالی برای کسب موقعیت شغلی بهتر است.

کلمات کلیدی: ماراتن، دانشگاه‌های خصوصی کنیا، جذب دانشجو، دانشگاه‌های خصوصی، کنیا

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image