ارتباط مستقیم با 30752 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تفاوت ویژه دانشگاه های علوم پزشکی با غیر پزشکی / اقتدار علمی نیاز امروز کشور (13 مهر 92)

تفاوت ویژه دانشگاه های علوم پزشکی با غیر پزشکی / اقتدار علمی نیاز امروز کشور (13 مهر 92)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تفاوت دانشگاه های علوم پزشکی با سایر دانشگاه های کشور گفت: این دانشگاه ها یک تفاوت ویژه با سایر دانشگاه ها دارند نه به خاطر رشته های که در اینجا است بلکه به این علت که مخاطب ما انسان است.به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی مهر 92 این دانشگاه در محل تالار امام علی (ع)، با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود: شهدا رفتند تا محیطی فراهم شود که بتوانیم با وفاق و دوستی در این محیط آکادمیک بتوانیم به ارتقای سلامت و خدمت به مردم بپردازیم.


وی خطاب به دانشجویانی که تازه به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وارد شده اند، گفت: باید بتوانید علم خود را همراه با معنویت و اخلاق حرفه ای همراه کنید چرا که رضایت مندی مردم رضایت مندی خداست . همچنین قدردان معلم و استاد خود باشید.

پیوندی افزود: دانشگاه 1300 عضو هیات علمی ، 12 دانشکده و 18 هزار پرسنل دارد که می توانند شرایطی ایجاد کنند تا دانشجویان در تحصلات خود موفق بوده و موجب پیشرفت و تعالی کشور را فراهم آورند.

وی گفت: محیط دانشگاه یک محیط علمی است که استعدادهای شما در آن بروز پیدا می کند و با توجه به اینکه اقتدار علمی کشور زیرساخت اقتدار سیاسی و اقتصادی است دانشجویان می توانند با کسب این اقتدار علمی در صحنه های سیاسی و اقتصادی هم در جهت تعالی کشور حرکت کنید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به دیدار رهبری با دانشجویان و بیان این نکته که نیاز اساسی کشور نیاز علمی است، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در جهت شرایط این نیاز علمی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه محل کار سیاسی است اما نه سیاسی کاری . دانشجویان با هر سلیقه سیاسی می توانند کار کنند و ضمن اینکه اوقات فراغت خودشان را با رشته های هنری و ادبی و در یک محیط خوش و همدل بگذرانند. دوران دانشجویی دوران بسیار زیبایی است و باید از آن استفاده کرد.

پیوندی با اشاره به تفاوت دانشگاه های علوم پزشکی با سایر دانشگاه های کشور گفت: این دانشگاه ها یک تفاوت ویژه با سایر دانشگاه ها دارند نه به خاطر رشته های که در اینجا است بلکه به این علت که مخاطب ما انسان است و انسان مورد تکریم خداوند است. ما باید به بیمار خدمت کنیم.

وی افزود: درست است که سایر رشته های علوم هم برای پیشرفت لازم هستند اما احترام گذاشتن به انسان ویژه دانشگاه های علوم پزشکی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بیان عذرخواهی از کمبود امکانات در حوزه دانشجویی گفت: دانشجویان پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات در حوزه های رفاهی و دانشجویی ارائه دهند . اما دانشجویان باید به تحصیل، تذهیب و ورزش هم بپردازند.

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: ایجاد فضای اعتدالی در کشور نشان می دهد که همه سلایق سیاسی پذیرفته شده در داخل نظام می توانند به کار فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بپردازند و معتقد هستیم که به همه به یک نوع نگاه کنیم، به همه سلایق احترام بگذاریم و آنها را پشتیابی کنیم.

پیوندی در پایان سخنان دو گل سرخی را که در دست داشت را به طور نمادین به دانشجویان و اساتید دانشگاه هدیه کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاههای غیر پزشکی، پزشکی

آمار بازدید: 535 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image