ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تلاش برای افزایش نقش آموزش مجازی در علوم پزشکی

تلاش برای افزایش نقش آموزش مجازی در علوم پزشکی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تلاش دانشگاه بر آن است که 30 درصد آموزش تا پایان سال جاری به صورت مجازی و با کمک آموزش الکترونیکی ارائه شود.


دکتر دارابی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه مهمترین اولویت در آموزش علوم پزشکی در حال حاضر توجه به کیفیت آموزشی است اظهار کرد:‌ کیفیت آموزش‌های عدم پزشکی باید به گونه ای باشد که به نفع آموزش گیرنده و در جهت افزایش اطلاعات وی تمام شود.

وی ادامه داد:‌ یکی از بخش های مرتبط با کیفیت آموزش پزشکی بحث کریکلوم‌های درسی است که برای هریک از گروه های آموزشی به شکل مدون طراحی می شود، این برنامه های درسی لازم است شکل اجرایی پیدا کند.

دارابی با بیان اینکه حضور مرتب استادان در زمینه آموزش های مجازی و الکترونیکی می تواند به اجرایی شدن کریکلوم های طراحی شده کمک کند خاطرنشان کرد:‌ هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد این است که با تقویت آموزش های مجازی و تجهیزات مرتبط بتواند نقش آموزش مجازی را تا 30 درصد افزایش دهد.

به گفته وی، افزایش جایگاه آموزش های مجازی در علوم پزشکی می تواند به افزایش جذابیت دروس کمک کند و در این راستا لازم است توانایی استادان در زمینه آموزش های الکترونیکی بهبود یابد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به اینکه دانشگاه،‌علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب تکنولوژی آموزشی در کشور مطرح است،‌ درباره ماموریت گرا کردن دانشگاه های علوم پزشکی کشور تصریح کرد، هر دانشگاهی در یکی از زمینه های آموزشی دارای پتانسیل هایی است و باید توجه شود که ماموریت گرایی دانشگاه ها دقیقا بر اساس چه فاکتورهایی انجام خواهد شد.

دارابی با اشاره به اینکه هیچ یک از دانشگاه های علوم پزشکی نباید از امکانات آموزشی هیچ یک از گروه ها محروم شوند اظهار کرد: لازم است آموزش موردنیاز در اختیار تمام دانشگاه ها قرار داده شود و این امکانات به منظور یکسان بین تمام گروه های آموزشی تقسیم شود با این حال طبیعتا گروه های آموزشی قوی تر می توانند امکانات بیشتری را در تناسب با فعالیت ها به دست آورند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image