ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش آخرین وضعیت ساخت ویترین هوشمند (3 مهر 92)

آخرین وضعیت ساخت ویترین هوشمند (3 مهر 92)

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر با بیان آخرین وضعیت ساخت ویترین هوشمند، گفت: ویترین هوشمند با امکان تعیین موقعیت افراد، قابلیت برقراری ارتباط با کاربران را دارد.


سیدنوید حیدری دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکاترونیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و طراح ویترین هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ویترین هوشمند با امکان تعیین موقعیت افراد، قابلیت برقراری ارتباط با کاربران را دارد.

وی افزود: عملکرد ویترین هوشمند به این صورت است که پس از قرار گیری عابر در محدوده ویترین، سیستم موقعیت‌یاب او را تشخیص می‌دهد و اطلاعات همه محصولات در کنار آن‌ها بر روی شیشه نمایش داده می‌شود و عابر می‌تواند از اطلاعات محصولات داخل ویترین مطلع شود.

حیدری ادامه داد: از طریق ویترین هوشمند، زمانیکه عابر مقابل ویترین، محصول خاصی را انتخاب کند اطلاعات محصولات دیگر پاک می‌شود.

به گفته طراح ویترین هوشمند، در همان زمان که عابر یک محصول را انتخاب می‌کند علاوه بر پاک شدن اطلاعات محصولات دیگر، نور ویترین نیز کاهش می‌یابد و به کمک ربات داخل ویترین، نوری متمرکز به جسمی که کاربر انتخاب کرده است تابانده می‌شود تا عابر به صورت بهتری کالا و اطلاعات آن را مشاهده کند.

وی اظهار داشت: برخی از قطعات مورد نیاز این طرح در ایران موجود نبود به همین دلیل تهیه و اجرای این طرح هزینه و زمان زیادی را می‌طلبید.

کلمات کلیدی: ویترین هوشمند، اخبار جدید ویترین هوشمند، ساخت ویترین هوشمند، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image