ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش دانشگاه جندی‌شاپور رتبه هفتم در طرح‌های پژوهشی و تولید 2 داروی جدید در خوزستان (18 فروردین 92)

دانشگاه جندی‌شاپور رتبه هفتم در طرح‌های پژوهشی و تولید 2 داروی جدید در خوزستان (18 فروردین 92)

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از توان پژوهشی اساتید، در حال حاضر جایگاه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بین 46 دانشگاه هفتم است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی فقهی در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی اهواز در طرح‌های پژوهشی رشد 50 تا 60 درصدی داشته است که این یک رشد ایده آل است و با توجه به اینکه توان و ظرفیت دانشگاه بیش از این است باید تلاش کنیم جایگاه بهتری را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه احداث مرکز رشد فناوری دارویی از اولویت‌های سال جاری است، اذعان داشت: در سال 91 یکی از این مراکز مجوز تولید گرفت و به تولید یک داروی مکمل نیز پرداخت و در تلاش هستیم که تا پایان امسال سه داروی مورد نیاز کشور را تولید کنیم.

فقهی با اشاره به اینکه مجلات یکی از شاخص‌های رشد کشور‌ها و دانشگاه‌ها است بیان داشت: مجلات یکی از تلاش‌های اساسی و پایه در جهت مستند کردن نتایج تحقیقات هستند و در ایران 6 مجله تخصصی داریم که به ثبت رسیده‌اند و تا پایان امسال این عدد را به 10 می‌رسانیم.

وی تصریح کرد: محور کلیه تحقیقات پژوهشی سلامت است که در دو حوزه پایه و کاربردی است و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در چهار سال گذشته با توسعه زیر ساخت توانسته است رتبه هفتم را در حوزه پژوهش در کشور کسب کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه جندی‌شاپور، طرح های پژوهشی دانشگاه جندی‌شاپور، طرح های پژوهشی، وضعیت علمی دانشگاه جندی‌شاپور، رتبه علمی دانشگاه جندی‌شاپور، جایگاه علمی دانشگاه جندی‌شاپور، جایگاه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، جایگاه پژوهشی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image