ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه دانشگاه خواجه نصیر برای جلوگیری از سرخوردگی دانشجویان (3 مهر 92)

برنامه دانشگاه خواجه نصیر برای جلوگیری از سرخوردگی دانشجویان (3 مهر 92)

رییس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به برنامه‌های مختلف دانشگاه برای جلوگیری از سرخوردگی دانشجویان جدیدالورود، گفت: دانشگاه خواجه نصیر علاوه بر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی برنامه‌های متنوعی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.



مجید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری ایران (ایسنا)، با اشاره به برنامه‌های جانبی دانشگاه، تصریح کرد:‌ دانشگاه خواجه نصیر به دلیل داشتن انجمن‌های دانشجویی گوناگون برنامه‌های جذاب و متنوعی را در طول ترم برای دانشجویان تدارک دیده است.


وی با بیان اینکه تمام انجمن‌های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر فعال است، گفت: توصیه من به دانشجویان جدید‌الورود این است که تنها در بعد آموزشی دانشگاه فعال نباشند وبا عضویت در انجمن‌های دانشجویی نقش خود را در زمینه‌های دیگر نیز پررنگ کنند.


قاسمی با اشاره به امکانات دانشگاه خواجه نصیر در زمینه ورزشی، تاکید کرد: دانشگاه خواجه نصیر مشتاق این مسئله است که دانشجویان به سمت مسابقات ورزشی بروند و دانشگاه نیز در این زمینه کاملا آماده است.


رییس دانشگاه خواجه نصیر با بیان این که امسال 2017 دانشجو جذب این دانشگاه شدند، گفت: متاسفانه دانشجویان در قدم‌های اول و دوم هنوز در فضای دبیرستان به سر می‌برند و به همین دلیل ضربه می‌خورند که توصیه ما به آن‌ها شرکت در انجمن‌های علمی، موسیقی، تئاتر و سایر انجمن‌های فعال دانشجویی است.


قاسمی با بیان اینکه امسال جذب دانشجوی کلیه مقاطع در دانشگاه خواجه نصیر کاهش یافته است، اظهارکرد:‌ به علت افزایش پذیرش دانشجو در سال گذشته دانشگاه خواجه نصیر قصد دارد با ارائه برنامه‌هایی این رشد را تنظیم کند تا بتواند به برنامه سند چشم‌انداز از دانشگاه که وجود بیش از 10 هزار دانشجو و 500 استاد است، برسد.

کلمات کلیدی: قاسمی، رییس دانشگاه خواجه نصیر، جذب دانشجوی کلیه مقاطع در دانشگاه خواجه نصیر، برنامه دانشگاه خواجه نصیر، جلوگیری از سرخوردگی دانشجویان، دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image