ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ارایه خوابگاه به تمام دانشجویان دکتری دانشگاه خواجه نصیر در تابستان (11 تیر 92)

ارایه خوابگاه به تمام دانشجویان دکتری دانشگاه خواجه نصیر در تابستان (11 تیر 92)

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: تمام دانشجویان دکتری در تابستان می توانند از خوابگاه استفاده کنند به دانشجویان کارشناسی ارشد هم در صورت تقاضا خوابگاه ارایه می شود.


دکتر مهرزاد شمس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین ترم تابستانه ندارد ولی تمام دانشجویان دکتری و دانشجویان کارشناسی ارشدی که خواستار استفاده از خوابگاه در تابستان باشند می توانند از تسهیلات خوابگاهی در تابستان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: به دانشجویان نوبت دوم خوابگاه تعلق نمی گیرد و این دانشجویان نمی توانند از خوابگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: دانشگاه خواجه نصیر دارای یک هزار و 800 دانشجوی خوابگاهی و 8 خوابگاه دانشجویی است که قدمت خوابگاههای این دانشگاه از دو سال تا بالای 40 سال است.

وی به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در تعطیلی 10 روزه بین دو ترم تعمیرات جزیی در خوابگاه‌ها انجام شد اما تعمیرات اساسی در تابستان انجام خواهد شد.

شمس افزود: با توجه به توسعه دانشگاه در سال تحصیلی جدید با کمبود خوابگاه مواجه خواهیم شد بر همین اساس درحال رایزنی با بخش خصوصی برای گسترش استفاده از خوابگاههای خصوصی هستیم.

به گزارش مهر، به گفته رئیس دانشگاه خواجه نصیر ، سال گذشته دو و نیم میلیارد تومان بودجه فقط صرف تجهیزات آموزشی و پژوهشی خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر شد.

کلمات کلیدی: دانشجویان دکتری دانشگاه خواجه نصیر، خوابگاه دانشجویان دکتری دانشگاه خواجه نصیر، دانشجویان دکتری، دانشگاه خواجه نصیر، خوابگاه دانشجویی، دکتری دانشگاه خواجه نصیر، خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image