ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توضیحات منطقه 4 دانشگاه آزاد در خصوص برکناری رئیس واحد خوراسگان (1 مهر 92)

توضیحات منطقه 4 دانشگاه آزاد در خصوص برکناری رئیس واحد خوراسگان (1 مهر 92)

دبیر منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برکناری رئیس واحد خوراسگان توسط رئیس این منطقه، توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار خبر برکناری رئیس واحد خوراسگان دانشگاه آزاد توسط رئیس منطقه 4 یعنی محمد مهدی مظاهری، سید محمد حسین خلیفه سلطانی - دبیر منطقه 4 دانشگاه آزاد توضیحاتی را در خصوص برکناری احمدعلی فروغی ابری به خبرگزاری مهر، ارائه داد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است:

" پیرو انتشار مصاحبه ای با رئیس مستعفی واحد خوراسگان با عنوان "برکناری یک رئیس واحد دانشگاه آزاد بدون هماهنگی با سرپرست جدید" در آن خبرگزاری، جوابیه منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل اعلام می‌گردد. خواهشمند است نسبت به انتشار آن بر اساس قانون مطبوعات دستور مقتضی صادر فرمائید.

الف) دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دستاورد علمی، فرهنگی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که پس از سه دهه رشد و بالندگی با تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های تمامی کارکنان، استادان و مسئولان این شجره طیبه از ابتدای تاسیس تاکنون، توانسته است به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل گردد و در این میان منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی به زعم تمامی مدیران حال و گذشته این دانشگاه، از برترین و موفق‌ترین مناطق دانشگاهی بوده که بی‌شک این موفقیت را مرهون مدیریت جناب آقای دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس منطقه چهار می‌داند که با مدیریت مدبرانه و پدرانه خود در این منطقه، جوّی دوستانه و متّحد در جهت اعتلای اهداف بلند انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی را شکل داده و همواره در پی حفظ این جوّ سالم و متحّد و دوری از هرگونه تنش و غوغاسالاری بوده و خواهد بود.

ب) در خصوص اظهارات رئیس مستعفی واحد خوراسگان پیرامون غیرقانونی بودن صدور حکم سرپرست موقت باید گفت:

اولاً: با رویت تصویر حکم 9608-4 ، چند نکته به روشنی مشخص می‌شود: 1- پایان یافتن حکم رئیس مستعفی واحد خوراسگان در مورخ 3/8/91 (نامبرده از آن تاریخ تاکنون فاقد هرگونه حکم انتصابی بوده است.) 2- استعفاهای مکرر وی تاکنون.

ثانیاً: صدور حکم سرپرست موقت برای دکتر احمدرضا مساح بر اساس مفاد بخشنامه شماره 2084/د-م رئیس وقت دبیرخانه انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته که به صراحت صدور حکم سرپرست موقت در مواردی از جمله استعفای روسا و معاونین واحدهای دانشگاهی را بر عهده و وظیفه روسای مناطق برشمرده است. لذا صدور این حکم انتصاب و پذیرش استعفای رئیس مستعفی واحد خوراسگان کاملاً بر اساس مفاد و قوانین دانشگاه آزاد اسلامی بوده و به علاوه به جهت دغدغه‌های رئیس منطقه چهار در شروع سال تحصیلی جدید و ایجاد شور و نشاط در یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است.

ج) در قسمت دیگری از خبر منتشره به نقل از رئیس مستعفی واحد خوراسگان آمده است: «رئیس منطقه حق یرکناری روسای واحدها را ندارد» در این خصوص باید گفت: بیش از 10 ماه از اتمام آخرین حکم انتصاب نامبرده گذشته و همچنین وی به کرات از سمت خود استعفا داده است.

د) در پایان خاطرنشان می‌سازد ضمن تقدیر از زحمات همه مسئولان، کارکنان و اعضای هیات‌علمی قانون‌مدار این واحد دانشگاهی، اعلام می‌دارد: تغییر در مدیریت واحد خوراسگان با مصلحت‌اندیشی‌های فراوان و برای پویایی و شادابی بخشیدن و جوان‌گرایی در این واحد دانشگاهی با انتصاب مدیری جوان و شایسته همچون دکتر احمدرضا مساح که پژوهشگری نمونه و استاد تمام دانشگاه بوده و دارای تجربیات ارزنده در مدیریت آموزش عالی می‌باشد، صورت گرفته است. ضمناً مطالبات فراوان کارکنان و اعضای هیات‌علمی و فعالان تشکل‌های مختلف دانشجویی واحد خوراسگان جهت تغییر مدیریت فرتوت باکهولت سن بیش از 70 سال، مزید بر علت بوده است."

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، برکناری رئیس واحد خوراسگان، دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی، خوراسگان

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image