ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رييس دانشگاه آزاد تاكيد كرد: ضرورت بازنگری حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه (7 شهریور 91)

رييس دانشگاه آزاد تاكيد كرد: ضرورت بازنگری حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه (7 شهریور 91)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به معاون اداري مالي دانشگاه آزاد تاکید کرد:ضروری است در میزان و نحوه محاسبه حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارمندان شریف این دانشگاه بازنگری اصولی و علمی صورت گیرد.


به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به محمد خجسته معاون اداری و مالی این دانشگاه، وی را به بازنگری اصولی و علمی در حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان برابر دانشگاه های دولتی ملزم کرد.

در نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به معاون اداری مالی این دانشگاه آمده است: عدالت یعنی برقراری موازنه بین امور به طوری که هر چیزی سهم مورد حق استحقاق خویش را داشته باشد، عدالت نفی هرگونه تبعیض است.

وي ادامه داد: ضروری است در میزان و نحوه محاسبه حقوق و مزایای اعضای محترم هیات علمی و کارمندان شریف بازنگری اصولی و علمی صورت گیرد تا عدالت برقرار و حتی تضییع نشود.

دانشجو در این نامه تاکید کرده است: لازمست در یک مطالعه تطبیقی نحوه و میزان حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و کارمندان این دانشگاه با همردیفانشان در دانشگاه‌های دولتی مقایسه و سپس راهکاری عملی، صحیح و منطقی ارائه فرمائید. این موضوع بسیار مهم و برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای کیفیت موثر است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، حقوق کارمندان دانشگاه آزاد، بازنگری حقوق اساتید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1079 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image