ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجرای پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه شهید چمران (29 شهریور 92)

اجرای پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه شهید چمران (29 شهریور 92)

طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز اجرا می شود.به گزارش خبرگزاری مهر، فرخنده دنیوی زاده مسئول مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه در این باره گفت: با توجه به تاکید مرکز مشاوره وزارت علوم بر انجام طرح پایش، این بخش به عنوان یکی از مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی سال جدید تلقی شده و مراجعه همه دانشجویان ورودی 92 برای تکمیل فرم های پایش سلامت ضروری است.


وی با اشاره به سابقه اجرای طرح در سال های گذشته افزود: طرح پایش در دو بخش سلامت جسم و روان هر سال برای دانشجویان روزانه ورودی همان سال اجرا شده اما امسال براساس اعلام و تاکید وزارت علوم، این طرح همه دانشجویان روزانه و شبانه را زیر پوشش قرار خواهد داد.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: نیروهای این مرکز در روزهای ثبت نام و تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود در همه دانشکده ها مستقر هستند تا پس از انجام کارهای مربوط به آموزش، کار پایش سلامت دانشجویان را انجام دهند.

دنیوی زاده ادامه داد: با همکاری آموزش دانشگاه در اجرای این طرح، حذف و اضافه دانشجویان منوط به شرکت آنها در طرح پایش و پر کردن فرم ها است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی 92، کارگاه های آموزشی نیز بر آنها در ماه‌های آغازین سال تحصیلی در سطح دانشکده ها برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: اجرای پایش سلامت، دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه شهید چمران، مقطع کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز

آمار بازدید: 493 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image