ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه شهیدچمران از اواخر شهریور (25 شهریور 92)

بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه شهیدچمران از اواخر شهریور (25 شهریور 92)

معاون دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز از انجام تعمیرات اساسی، رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی خوابگاه‌ها برای اسکان دانشجویان غیربومی در سال تحصیلی 93-92 خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، عباس چرچی با اعلام این خبر، اظهارداشت: این تعمیرات در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) ویژه خواهران و خوابگاه شهید علم‌الهدی ویژه برادران انجام شده و شامل رنگ‌آمیزی، تعویض لوله و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات در سایت‌های کامپیوتر، ایجاد راهرو و مسیر دسترسی مناسب به سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های مجزا در محوطه مجتمع و رفع گرفتگی فاضلاب‌ها بوده‌ است.



وی افزود: سمپاشی محوطه و ساختمان‌ها و نظافت و زیباسازی فضای خوابگاه‌ها نیز انجام شده و خوابگاه‌ها از اواخر شهریورماه آماده سرویس‌دهی و پذیرش دانشجویان است.



معاون دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز خاطرنشان کرد: تعمیرات خوابگاه‌ها براساس اولویت‌بندی‌ها و با برنامه پیش‌بینی‌شده توسط دفتر فنی دانشگاه انجام شده و تا قبل از آغاز سال تحصیلی برای پذیرش و اسکان دانشجویان آماده است.



چرچی افزود: مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) و خوابگاه برادران شهیدعلم‌الهدی به دانشجویان روزانه دانشگاه اختصاص دارد و برای دانشجویان نوبت دوم(شبانه) با همکاری کانون خوابگاه‌داران غیردولتی، خوابگاه مجزا پیش‌بینی شده‌ است.

کلمات کلیدی: بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاهها، دانشگاه شهیدچمران، دانشگاه شهیدچمران اهواز، خوابگاه برادران شهیدعلم‌الهدی، مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه، اسکان دانشجویان غیربومی

آمار بازدید: 389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image