ارتباط مستقیم با 30704 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه زمانی ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه شهیدچمران/تهیه کتابچه راهنمای آیین‌نامه آموزشی (24 شهریور 92)

برنامه زمانی ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه شهیدچمران/تهیه کتابچه راهنمای آیین‌نامه آموزشی (24 شهریور 92)

مدیر آموزشی دانشگاه شهیدچمران اهواز جمعیت کل ورودی‌های امسال دانشگاه را در تمام مقاطع حدود 4600 نفر اعلام کرد و گفت: پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در سال جاری حدود 80 درصد افزایش داشته است.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پشم فروش با اشاره به برنامه زمانبندی ثبت‌نام اینترنتی و حضوری دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه، اظهارداشت: ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت اینترنتی انجام می‌شود، همچنین ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان قدیمی تا 24 شهریورماه ادامه دارد.



وی با بیان اینکه پذیرش امسال دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد حدود 80 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 93-92 بیش از 2500 دانشجو در دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پذیرش شده‌اند که این دانشجویان می‌توانند در روزهای 30 و 31 شهریورماه جهت تکمیل مدارک یا رفع نواقص ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند.



مدیر آموزشی دانشگاه شهیدچمران اهواز افزود: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری نیز در روزهای 24، 25 و 26 شهریور و مراجعه حضوری در روز اول مهرماه خواهد بود.



پشم فروش با بیان اینکه جمعیت پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی در دانشگاه، امسال حدود 2 هزار و 400 نفر است، اظهارداشت: این دسته از پذیرفته‌شدگان می‌توانند در روزهای 31 شهریور، اول، دوم و سوم مهرماه به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده و در روزهای دوم، سوم و ششم مهرماه جهت تکمیل ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند.



وی با اشاره به جمعیت 4600 نفری دانشجویان جدیدالورود، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود از این تعداد، روزانه به طور میانگین 800 نفر در روزهای اعلام شده برای مراحل مختلف ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند که با توجه به این موضوع، ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود و معاونت آموزشی دانشگاه آمادگی کامل جهت پذیرش و پاسخگویی به این دانشجویان را دارد.



پشم فروش همچنین از تهیه کتابچه راهنمای آیین‌نامه آموزشی دانشگاه خبر داد و افزود: این کتابچه چاپ شده و آماده توزیع بین دانشجویان جدیدالورود در روزهای ثبت‌نام حضوری است، علاوه بر آن قرار است بروشور راهنمای رشته دانشکده نیز تهیه و در اختیار جدیدالورودها قرار داده شود تا دانشجویان به آسانی دانشکده مرتبط با رشته قبولی خود را در دانشگاه بیابند.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهیدچمران، اخبار جدید دانشگاه شهیدچمران، کتابچه راهنمای آیین‌نامه آموزشی، کتابچه راهنمای آیین‌نامه آموزشی دانشگاه شهیدچمران، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image