ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تثبیت جایگاه دانشگاه شهید چمران در رتبه نهم تولید علم دانشگاه‌های کشور (25 شهریور 92)

تثبیت جایگاه دانشگاه شهید چمران در رتبه نهم تولید علم دانشگاه‌های کشور (25 شهریور 92)

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از حفظ رتبه علمی این دانشگاه در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور بر اساس جدیدترین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC ) خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حسن مروتی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اعلام این خبر گفت: در رتبه بندی اخیر دانشگاه‌ها بر اساس تعداد مدارک منتشره در مجلات نمایه شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه 9 و بالاتر از دانشگاه صنعتی اصفهان و برخی دانشگاه‌های مطرح دیگر جای گرفت.

وی افزود: در این رتبه‌بندی میزان کل تولیدات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز چهار هزار و 34 مستند، منتشره در مجلات، دو هزار و 552 عنوان و در همایش‌ها، هزار و 482 عنوان اعلام شده است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که این رتبه‌بندی مربوط به نیمه نخست امسال است، تصریح کرد: دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت و صنعتی امیرکبیر در این رتبه بندی بعد از دانشگاه شهیدچمران اهواز قرار دارند.

وی اظهار داشت: در این رتبه‌بندی، دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، فردوسی مشهد، اصفهان، شیراز، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تبریز در جایگاه‌های اول تا هشتم جای گرفته‌اند.

مروتی در خاتمه تاکید کرد: در شرایط کنونی روند شتابان تولید علم در دانشگاه‌ها، تثبیت جایگاه دانشگاه شهید چمران در میان 10 دانشگاه برتر کشور در رتبه‌بندی ISC افتخاری بزرگ برای این دانشگاه محسوب می‌شود که امیدوارم در پایان سال جاری و در رتبه‌بندی بعدی شاهد ارتقای مجدد این جایگاه باشیم.

کلمات کلیدی: رتبه نهم تولید علم دانشگاه‌های کشور، تولید علم دانشگاه‌های کشور، دانشگاه شهید چمران، وضعیت علمی دانشگاه شهید چمران، جدیدترین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ISC

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image