ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ضرورت استفاده از نظریه‌پردازان در دانشگاه فرهنگیان (24 شهریور 92)

ضرورت استفاده از نظریه‌پردازان در دانشگاه فرهنگیان (24 شهریور 92)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان، گفت: ایجاد اصلاحات دراساسنامه می‌تواند دانشگاه را برای رسیدن به بهترین و مناسب‌ترین شرایط آماده کند.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دادگر در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان به ظرفیت‌های این دانشگاه برای آنکه به یکی از قطب‌های علمی کشور تبدیل شود، اشاره کرد.



وی با تاکید بر ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان و نقاط ارزشمندی که دکتر مهرمحمدی سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان در برنامه‌های خود به آن اشاره کرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با ایجاد اصلاحات در اساسنامه در آینده شاهد آن باشیم که این دانشگاه به جایگاهی در خور شان نظام جمهوری اسلامی و کشور تبدیل شود.



دادگر با اشاره به تلاش‌های دکتر محبی نیا سرپرست قبلی دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: برخی نکاتی که دکتر مهرمحمدی در برنامه‌های خود به آن اشاره کردند از آرزوهای محبی نیا بود و امیدوارم تلاش‌های وی شرایط دستیابی به این اهداف را فراهم کند، زیرا انتظار رهبری نیز از این دانشگاه همین است.



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به لزوم استفاده از استادان و نظریه پردازان در دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: باید عالمان و فرهیختگان کشور برای تربیت معلم تصمیم بگیرند، چرا که دانشگاه فرهنگیان ظرفیت بالقوه خوبی دارد که با حضور اساتید مختلف می‌تواند به قطب علمی کشور تبدیل شود و این آرزو و آرمانی است که دانشگاه فرهنگیان توانایی دستیابی به آن را دارد.


کلمات کلیدی: نظریه‌پردازان، دانشگاه فرهنگیان، ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image