ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شروع به تحصیل 25 هزار دانشجو از بهمن در دانشگاه فرهنگیان (6 دی 91)

شروع به تحصیل 25 هزار دانشجو از بهمن در دانشگاه فرهنگیان (6 دی 91)

وزیر آموزش و پرورش گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان ریشه‌ای‌ترین و مهمترین اقدام اجرایی آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین است که بنا به خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) صورت گرفته است.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حاجی بابایی در گردهمایی معاونان و مشاوران امور زنان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران افزود: مهم‌ترین خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان بود که با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) هم اینک 64 پردیس دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور وجود دارد.


وی با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال جاری بیش از 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند، اضافه کرد: از یک میلیون متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه‌های سراسرکشور بیش از 750 هزار نفر برای ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اعلام علاقه‌مندی کرده بودند که وزارت آموزش و پرورش در بررسی‌های خود از میان آنان 25 هزار متقاضی را جذب کرد که از این تعداد 5900 نفر دارای معدل 20 و میانگین معدل آنان 17 است.


حاجی بابایی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش با اجرای سند تحول بنیادین در مسیرتعالی و پیشرفت قرار دارد، افزود: 290 اقدام تحولی در حوزه آموزش و پرورش تاکنون تعریف و طراحی شده است.


وی ادامه داد: دوره ابتدایی مهمترین دوره آموزشی است که شاکله اساسی هر فرد در آن دوره تعریف می‌شود و برای تعالی این دوره از مجموع اقدامات عملی آموزش و پرورش، 60 اقدام و برنامه ویژه دوره ابتدایی تعریف و اجرایی شده است.


حاجی بابایی با بیان اینکه در آینده نزدیک نظام آموزشی کشور به صورت 3-3-3-3 خواهد شد، افزود: در اجرای سند تحول بنیادین، نظام آموزشی کشور در دوره ابتدایی به دو دوره سه ساله اول و سه ساله دوم تقسیم بندی خواهد شد.


کلمات کلیدی: دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش، شروع به کار دانشگاه فرهنگیان، حاجی بابایی

آمار بازدید: 469 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image