ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش 90 درصدی جذب دانشجوی فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اراک (23 شهریور 92)

افزایش 90 درصدی جذب دانشجوی فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اراک (23 شهریور 92)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک از افزایش 90 درصدی جذب دانشجوی فنی و مهندسی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا جعفری ظهر امروز در حاشیه مراسم تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش‌های پیشرفته و الکترونیکی دانشگاه صنعتی اراک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 280 دانشجوی مهندسی در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به جذب این تعداد دانشجو در سال تحصیلی 92-93 تعداد دانشجویان دانشگاه صنعتی از مرز یک هزار نفر گذشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک ادامه داد: دانشجویان در رشته‌های مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید، تاسیسات و مکانیک عمومی و در رشته برق گرایش قدرت، در رشته عمران گرایش نقشه برداری و رشته معدن گرایش اکتشاف مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه از افزایش سرانه فضای دانشجویی دانشگاه خبر داد و بیان داشت: دانشگاه صنعتی اراک در راستای ایجاد فضاهای مورد نیاز و گسترش آنها و ساختار دانشجویی مناسب و نیز افزایش سطح رفاه اقدام به توسعه زیر ساخت‌های دانشجویی کرده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک متذکر شد: این مرکز با افزایش سرانه محیط دانشجویی در بخش‌های سلف سرویس دانشگاه و سالن مطالعه دانشجویان و نیز احداث سالن غذاخوری اختصاصی ویژه خواهران سعی بر افزایش سطح رفاه دانشجویی دارد.

جعفری با اشاره به توسعه فضا و امکانات آموزشی دانشگاه نیز گفت: امسال نیز چون سال گذشته دانشگاه صنعتی اراک به منظور افزایش سطح بهره‌وری و نیز بالا بردن کیفیت آموزشی در دو قالب افزایش سرانه آموزشی و پژوهشی دانشگاه و نیز هوشمند سازی کلاس‌های درسی اقداماتی صورت داده است که در حوزه پژوهش اقدام به افزایش سرانه فضای کتابخانه و سالن مطالعه و نیز توسعه فضا و به روز رسانی مرکز کامپیوتر دانشگاه و خرید 50 عدد رایانه اختصاصی برای خدمات رسانی به دانشجویان و راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه و نیز افزایش سطح سرانه فضای آموزشی و هوشمندسازی کلاس‌های دانشگاه کرده است.

کلمات کلیدی: جذب دانشجوی فنی و مهندسی، دانشگاه صنعتی اراک، تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک، دانشجوی فنی و مهندسی، جذب دانشجو

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image