ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش 500 دانشجو برای سال تحصیلی جدید (20 شهریور 92)

پذیرش 500 دانشجو برای سال تحصیلی جدید (20 شهریور 92)

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) از پذیرش 500 دانشجو در 9 رشته تحصیلی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز پیمان علی‌نژاد در ستاد ساماندهی بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی استان که امشب در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه امیرالمومنین (ع) با تدبیر آیت‌الله جزایری و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شد و امروز در کنار سایر موسسات عالی استان دانشجو می‌پذیرد.

وی بیان کرد: دانشگاه امیرالمومنین(ع) در سه بخش حکمت و کلام اسلامی، فقه و علوم اسلامی و علوم قرآن و حدیث از طریق آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد.

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) از پذیرش 500 دانشجو در 9 رشته تحصیلی خبر داد و گفت: علاوه بر رشته کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در یک مقطع دانشجوی دکترا جذب کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در بحث تکمیل ظرفیت نیم سال دوم سال تحصیلی 92ـ93 نیز از طریق آزمون سراسری دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

علی‌نژاد افزود: با توجه به اینکه دانشگاه امیرالمومنین(ع) نوپا است قطعا با مشکلات و کمبودهایی مواجه خواهد بود که در این خصوص نیاز به کمک داریم.

وی در ادامه به شبکه ماهواره‌ای الاهواز اشاره کرد و افزود: شبکه ماهواره‌ای الاهواز یکی از پایه‌های دانشگاه امیرالمومنین(ع) بوده و در این مکان راه‌اندازی شده است تا از این طریق بتوان این دانشگاه را به جوامع بیرون از کشور معرفی کرد.

قائم‌مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) در خصوص همایش ولایت گفت: سال گذشته همایش ولایت را با حضور 10 کشور خارجی در زمینه‌های مختلف برگزار کردیم و شاهد اثرات بسیار خوبی بودیم و امیدواریم که امسال نیز همایش ولایت را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

کلمات کلیدی: سال تحصیلی جدید، اخبار جدید سال تحصیلی جدید، پذیرش دانشجو، دانشگاه امیرالمومنین (ع)، پذیرش دانشجو در دانشگاه امیرالمومنین (ع)، دانشگاه امیرالمومنین

آمار بازدید: 652 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image