ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی رشد 80 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل (17 مهر 92)

رشد 80 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل (17 مهر 92)

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل از رشد 80 درصدی پذیرش دانشجو در این دانشگاه با افزایش 2 رشته در مقایسه با سال گذشته خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا عظیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک بیست و یکمین سالروز تأسیس دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی مجری نظام آموزش مهارت و فناوری است و با آن که این دانشگاه در دوران جوانی خود به سر می‌برد، اما با موفقیت‌های چشمگیر و ارزنده‌ای در راستای تأمین اهداف خود روبرو بوده است.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی با هدف افزایش سطح مهارت حرفه‌ای شاغلان بخش‌های مختلف اقتصادی، نسبت به برگزاری دوره‌های علمی - کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و نیز کارشناسی ارشد اقدام می‌کند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل، در مورد سابقه تأسیس این دانشگاه در شهرستان آران و بیدگل ابراز داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل در بهمن ماه سال 1379 با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلان، افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان و توسعه فرهنگ کارآفرینی با حضور وزیر علوم افتتاح شد و در سال 1380 به طور رسمی آغاز به فعالیت کرد.

عظیمی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل جزو هشت مرکز برتر استان است، گفت: امسال با افزایش دو رشته در این دانشگاه، میزان پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در مقایسه با مهرماه سال گذشته 80 درصد رشد داشته است.

وی سطح علمی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل را مطلوب دانست و بیان داشت: هم‌اکنون 20 درصد مدرسان این مرکز دارای مدرک تحصیلی دکتری، 68 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد و بقیه از مدرسان با سابقه و خبره هستند.

عظیمی همچنین در مورد درصد قبولی دانشجویان کاردانی این دانشگاه گفت: در حال حاضر بیش از 80 درصد از دانش‌آموختگان مقاطع کاردانی این مرکز در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل می‌دهند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل هم‌اکنون با یک‌هزار و 200 نفر دانشجوی شاغل به تحصیل، 2 هزار دانش‌آموخته و 80 استاد مدعو و مدیران گروه‌های علمی مشغول به فعالیت است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل همچنین از احداث مرکز کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد که قرار است فاز اول آن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل، علمی کاربردی، اخبار جدید علمی کاربردی، آران و بیدگل

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image