ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه به والدین دانشجویان جدید‌الورود در دانشگاه شیراز مشاوره داده می‌شود (19 شهریور 92)

به والدین دانشجویان جدید‌الورود در دانشگاه شیراز مشاوره داده می‌شود (19 شهریور 92)

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: فرآیند استقبال از دانشجویان جدیدالورد به این دانشگاه، کامل‌تر و بهتر از سال‌های گذشته تدوین شده و اجرایی خواهد شد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، عطاالله ربیعی در نشستی خبری افزود: این فرآیند از زمان ثبت‌نام آغاز می‌شود و تا هفته اول مهرماه ادامه خواهد داشت.



وی با بیان اینکه ایجاد محیطی آرام و امن برای دانشجویان جدید‌الورود به ویژه دانشجویان دوره‌های کارشناسی که برای اولین‌بار وارد محیط‌های دانشگاهی می‌شوند و آشنایی آنان با ابعاد مختلف محیط دانشگاهی، یک اصل است، گفت: الکترونیکی کردن فرآیند ثبت‌نام و تکمیل پرونده دیجیتال، یکی از اقدامات اجرایی شده در این راستا است.



ربیعی گفت: تلاش کرده‌ایم که دانشجویان بدون دغدغه و با اطمینان خاطر، در زمانی کافی و مناسب، بدون اینکه دغدغه ازدحام و شلوغی روزهای ثبت‌نام دانشگاه را داشته باشند، بتوانند کار را به نحو احسن انجام دهند.



معاون فرهنگی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: در مرحله حضوری ثبت‌نام نیز، با همکاری گروه‌های مختلف دانشجویی، امکانی فراهم کرده‌ایم که دانشجویان جدیدالورد اگر اشکالی در تکمیل پرونده دیجیتال خود دارند، با حضور در کافی‌نت و با کمک دانشجویان همکار، مشکلات را رفع کنند.



وی همچنین از مهیا شدن فضا برای ارایه مشاوره به والدین دانشجویان جدید‌الورود در دانشگاه شیراز خبرداد و گفت: این امکان فراهم شده تا با حضور اساتید مجرب و مسئولان دانشگاه، والدین را با نقاط قوت، ضعف، آسیب‌های احتمالی و مسایل مختلفی که ممکن است یک دانشجو در زمان تحصیل با آنها مواجه شود، آشنا کنیم.



ربیعی از برگزاری اردوی یک‌ روزه معارفه در دو بخش دختران و پسران برای دانشجویان کارشناسی جدیدالورود خبر و ادامه داد: دانشگاه شیراز جزو دانشگاه‌های دارای بیشترین تشکل‌های دانشجوی فعال با سلایق و علایق مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی است.



وی با بیان اینکه هشت تشکل دانشجویی در دانشگاه شیراز فعالیت می‌کنند، گفت: امکانی فراهم شده که در روز معارفه، هر یک از این تشکل‌ها، به معرفی فعالیت‌ها و اقدامات خود بپردازند.

کلمات کلیدی: والدین دانشجویان جدید‌الورود، دانشگاه شیراز، اخبار جدید دانشگاه شیراز، فرآیند استقبال از دانشجویان جدیدالورد، سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 396 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image