ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تسهیل خدمات رفاهی برای دانشجویان پزشکی و اعطای وام خرید کالا (19 شهریور 92)

تسهیل خدمات رفاهی برای دانشجویان پزشکی و اعطای وام خرید کالا (19 شهریور 92)

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه وزارت بهداشت گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده که ظرف چند دقیقه به درخواست های مجوزهای دانشجویی و تسویه حساب پاسخ داده می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان نیست.


دکتر بهزاد تدین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشجویان و دانش آموختگان به هر دانشگاهی مراجعه کنند می توانند مجوز تسویه، مجوز موکول و مجوز ادامه تحصیل را در مدت چند دقیقه دریافت کنند.

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه وزارت بهداشت همچنین با اشاره به پرداخت وام برای خرید تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی گفت: برای دانشجویان رشته های دستیاری تخصصی و دکتری تخصصی 600 هزار تومان وام خرید کالا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سایر دانشجویان در مقاطع دیگر می توانند تا مقطع 250 هزار تومان وام خرید تجهیزات پزشکی و وسائل کمک آموزشی از صندوق رفاه وزارت بهداشت دریافت کنند.

تدین اظهار داشت: دانشجویان می توانند در مدت تحصیل از وام خرید استفاده کنند و پس از فراغت از تحصیل می توانند از خرید الکترونیکی صندوق استفاده کنند. قیمت این تجهیزات در فروشگاه الکترونیک کمتر از بازار است و دانشجو در زمان تحصیل پولی پرداخت نمی کند.

کلمات کلیدی: اعطای وام خرید کالا، اعطای وام خرید کالا به دانشجویان پزشکی، تسهیل خدمات رفاهی برای دانشجویان پزشکی، دانشجویان پزشکی، وام دانشجویان پزشکی، وام دانشجویی، میزان وام دانشجویان رشته های دستیاری تخصصی و دکتری تخصصی، دانشجویان رشته های دستیاری تخصصی، دکتری تخصصی

آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image