ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی انتخاب دانشجویی از شیراز به‌عنوان رئیس انجمن دانشجویان پزشکی کشور ‌

انتخاب دانشجویی از شیراز به‌عنوان رئیس انجمن دانشجویان پزشکی کشور ‌

‌سرپرست علمی کمیته محلی انجمن دانشجویان پزشکی شیراز گفت: پرستو نعمت‌اللهی، از دانشجویان این دانشگاه به‌عنوان رئیس انجمن دانشجویان پزشکی ایران انتخاب شده است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه فارس، دکتر حسین مروج گفت: این انتخاب، در مجمع سالیانه انجمن دانشجویان پزشکی ایران و بر اساس آرای هفت کمیته تخصصی این انجمن انجام شده است.

وی اضافه کرد: پرستو نعمت اللهی، دانشجوی ترم 12 پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مدت یک سال، رئیس انجمن دانشجویان پزشکی کشور خواهد بود.

دکتر مروج با بیان اینکه انجمن دانشجویان پزشکی، یک انجمن بین‌المللی و هدف آن مشارکت در عرصه‌های مختلف سلامت است، تصریح کرد: کمیته محلی انجمن دانشجویان پزشکی شیراز نیز از سال گذشته، فعالیت خود را در همین راستا آغاز کرده است.

سرپرست علمی کمیته محلی انجمن دانشجویان پزشکی شیراز گفت: این انجمن متشکل از هفت کمیته تخصصی، شامل کمیته آموزش پزشکی، سلامت عمومی، بهداشت باروری و جلوگیری از بیماری ایدز، حقوق بیمار و صلح، تبادل در زمینه پژوهش و تبادل در زمینه آموزش است که با سه شاخه حمایتی آموزش، پروژه و مشورتی به فعالیت می پردازند.

وی با اشاره به شعار این انجمن، افزود: این انجمن با توجه به شعار " شما جهانی فکر کنید و منطقه‌ای عمل کنید"، با تعریف پروژه‌هایی توسط دانشجویان، در راستای ارتقاء سلامت عمومی جامعه، به ویژه با راهکارهایی مانند آموزش‌های چهره به چهره گام برمی دارد.

مروج گفت: هم اکنون هفت دانشگاه بزرگ کشور، شامل دانشگاه شهید بهشتی، تهران، مشهد، کرمانشاه، ایران، اصفهان و شیراز، به صورت فعال در این انجمن عضویت دارند و انتخاب این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ریاست انجمن، با حضور کمیته‌های محلی این دانشگاه‌ها بوده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image