ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ماجرای مرخصی رفتن یا استعفای رئیس دانشگاه فرهنگیان (18 شهریور 92)

ماجرای مرخصی رفتن یا استعفای رئیس دانشگاه فرهنگیان (18 شهریور 92)

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: رئیس دانشگاه از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری را در مرخصی است و تا چهارشنبه هم به احتمال قوی حضور یا عدم حضور وی و یا سرپرست جدید تعیین تکلیف می شود.


دکتر اکبر رنجبر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استعفا و عدم حضور دکتر جهانبخش محبی نیا رئیس دانشگاه فرهنگیان در دانشگاه گفت: دکتر محبی نیا از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده است که فرد دیگری به جای وی انتخاب شود.

وی ادامه داد: رئیس دانشگاه از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری را در مرخصی به سر می برد و تا چهارشنبه هم به احتمال قوی حضور یا عدم حضور وی و یا سرپرست جدید تعیین تکلیف می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان درباره این موضوع که رئیس دانشگاه استعفا داده و دانشگاه را رها کرده است، افزود: خیر دکتر محبی نیا درحال حاضر رسما رئیس دانشگاه هستند ولی درمرخصی به سر می برند.

به گزارش مهر، شنیده ها حاکی از این است که رئیس دانشگاه فرهنگیان استعفا داده و تا مشخص شدن سرپرست جدید در دانشگاه حضور نمی یابد.

کلمات کلیدی: استعفای رئیس دانشگاه فرهنگیان، رئیس دانشگاه فرهنگیان، مرخصی رفتن رئیس دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان، دکتر جهانبخش محبی نیا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان

آمار بازدید: 463 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image