ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ادامه عزل و نصب ها در وزارت علوم/ ماجرای دنباله دار دانشگاه احمدی نژاد (15 شهریور 92)

ادامه عزل و نصب ها در وزارت علوم/ ماجرای دنباله دار دانشگاه احمدی نژاد (15 شهریور 92)

تعیین گزینه های جدید برای معاونت های مهم وزارت علوم، سریال دنباله دار دانشگاههای علوم پزشکی تهران و ایران، عزل و نصبهای ادامه دار در وزارت علوم و چند خبر از جمله اتفاقات مهم آموزش عالی در هفته جاری به شمار می آید.مشکلات ثبت نام پیام نوریها آغاز شد


همزمان با آغاز زمان ثبت نام دانشجویان در دانشگاه پیام نور، مشکلات سامانه گلستان هم آغاز شد. در این هفته برخی دانشجویان پیام نور عنوان کردند که این سامانه بسیار کند شده و امکان ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان به راحتی وجود ندارد.

در این باره، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، تاکید کرد به علت مشکلات ایجاد شده در سامانه، مدت زمان ثبت نام تمدید خواهد شد.

ادامه عزل و نصبهای وزارت علوم

هفته ای که گذشت وزارت علوم باز هم با کش و قوسهای فراوان همراه بود، در این هفته بالاخره صدرالدین شریعتی رئیس جنجالی دانشگاه علامه طباطبایی برکنار و حسین سلیمی یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه بر صندلی ریاست تکیه زد.

همچنین با استعفای ساداتی نژاد معاون حقوقی این وزارتخانه، نصیری قیداری که پیش از این در دوره هشتم مجلس نماینده بود، جانشین وی شد.

دو گزینه بعدی توفیقی برای تغییر در وزارت علوم

صابر اکبری جدی و مجتبی شریعتی نیاسر دو گزینه ای دیگری هستند که به ترتیب برای معاونتهای فرهنگی و آموزشی وزارت علوم مطرح شده اند. هر چند اکبری جدی میل چندانی به نشستن بر این صندلی نشان نداده اما شریعتی نیاسر عضو هیات علمی دانشگاه تهران اعلام کرد که جواب مثبت را برای پذیرش این پست داده است.

سریال دنباله دار دانشگاه ایران و تهران

با پایان انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران اما همچنان حاشیه های این دو دانشگاه وجود دارد. در آستانه سال تحصیلی بحث بر سر این بود که بالاخره "ایرانی" ها در خوابگاه "تهران" می مانند یا جای جداگانه دارند. معاون دانشجویی این دو دانشگاه هنوز یک نفر است و در پاسخ به این سئوال گفت دانشجویان در خوابگاههای جداگانه اسکان داده می شوند.

تکلیف دانشجویان متاهل خوابگاهی هم معلوم شد، دانشجویان متاهل نصف مدت تحصیل را می توانند در خوابگاه بمانند!

ماجراهای ادامه دار دانشگاه احمدی نژاد

بعد از آنکه احمدی نژاد پست ریاست جمهوری را به روحانی تحویل داد، یک یادگاری هم با خودش از این دولت برد. 16 میلیارد تومانی که به بهانه مصوبه ای قانونی از خزانه دولت خارج و به حساب دانشگاهش واریز شد. در این هفته و مدتی بعد از رسانه ای شدن این واریز 16 میلیاردتومانی، بقایی معاون سابق احمدی نژاد مدعی شد پول را برگردانده اند اما دیوان محاسبات تاکید کرد این مبلغ بلوکه شده و حتی به حساب خزانه هم نمی تواند برود.

از سوی دیگر، اکبر ترکان - مشاور رئیس جمهور در واکنش به اظهارات بقایی، با بکاربردن اصطلاح احمدی نژاد "مدارک اش موجود است"، تاکید کرد اسناد و مدارک واگذاری زمین به رئیس جمهور سابق برای این دانشگاه وجود دارد.

خوابگاهها گرانتر می شوند

دو مقام مسئول وزارت علوم و وزارت بهداشت اعلام کردند امسال خوابگاههای دانشجویی بار دیگر گرانتر می شوند، در این باره کیوان مرادیان - رئیس صندوق رفاه وزارت علوم اعلام کرد که مبلغ اجاره بها بین 4 تا 5 هزارتومان زیادتر از سال گذشته خواهد شد.

همچنین فرهاد جعفری - رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت هم این خبر را تایید کرد و گفت اجاره بهای خوابگاه در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا می کند.

اولتیماتوم های وزارت علوم به دانشگاهها

این هفته مرکز جذب وزارت علوم هم اولتیماتوم هایی به دانشگاه هایی که وضعیت جذب هیات علمی خود را مشخص نکرده بودند، داد. برخی از دانشگاههای بزرگ کشور از جمله تربیت مدرس و اصفهان هنوز تکلیف برخی از متقاضیان فراخوان ششم جذب را مشخص نکرده بودند، بنابراین متقاضیان جذب هفتم هم نمی توانند تا زمان برطرف شدن این مشکل، متقاضی جذب در این دانشگاهها باشند.

کلمات کلیدی: خوابگاهها گرانتر می شوند، اولتیماتوم های وزارت علوم به دانشگاهها، ماجراهای ادامه دار دانشگاه احمدی نژاد، دانشگاه احمدی نژاد، سریال دنباله دار دانشگاه ایران و تهران، توفیقی، احمدی نژاد، عزل و نصب ها در وزارت علوم

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image