ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه احمدی نژاد تا کنون مراحل قانونی را در وزارت علوم طی نکرده است (6 آذر 92)

دانشگاه احمدی نژاد تا کنون مراحل قانونی را در وزارت علوم طی نکرده است (6 آذر 92)

مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم درباره دانشگاه احمدی نژاد گفت: دانشگاه برای ارزیابی امکانات زیرساختی، نیروی انسانی و تصویب اساسنامه پیشنهادی، باید یک سری مراحل قانونی را در وزارت علوم طی می کرد که تا کنون این روند در وزارت علوم تا آنجا که من اطلاع دارم طی نشده است.دکتر سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت دانشگاه احمدی نژاد گفت: اطلاعات من از این دانشگاه براساس اطلاعاتی است که از گذشته وجود داشت.


وی ادامه داد: درخواستی در سال 88مبنی بر راه اندازی دانشگاه بین المللی ایرانیان از سوی نماینده شورای عالی ایرانیان به شورای گسترش ارسال شده و بعد از آن در سال 89 شورای گسترش برای خارج از تهران مجوز اصولی را صادر کرده است.

مدیرکل شورای گسترش وزارت علوم افزود: موافقت اصولی مقدمه‌ای برای تاسیس یک مرکز آموزش عالی است و بعد از آن مسایل بعدی مانند امکانات زیرساختی است که مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به این مساله که 4 نفر از اعضای هیات موسس درآن زمان استعفای خود را اعلام کردند و اعضای هیات موسس به حد نصاب قانونی نرسید و مجوز هم یک ساله بود بعد از مدت یکسال دیگر محل اعتباری نداشت.

حسینی افزود: اما در اواخر دولت قبلی در خواستی برای راه اندازی دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال و مورد تصویب قرارگرفت ولی باید این دانشگاه برای ارزیابی امکانات زیرساختی، نیروی انسانی و تصویب اساسنامه پیشنهادی در شورای گسترش یک سری مراحلی قانونی در وزارت علوم را طی می کرد که تا کنون این روند در وزارت علوم تا آنجا که من اطلاع دارم طی نشده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه احمدی نژاد، مراحل قانونی ثبت دانشگاه، وزارت علوم

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image