ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد رقابت 1300 دانشجوی کشور در 9 رشته ورزشی در تبریز (6 شهریور 92)

رقابت 1300 دانشجوی کشور در 9 رشته ورزشی در تبریز (6 شهریور 92)

دبیر المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور از رقابت یک هزار و 300 دانشجو در هشت رشته ورزشی از 29 استان کشور به میزبانی تبریز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد امین‌فرد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور با توجه به امکانات خوب شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی در رده پسران به این استان واگذار شده و بر همین اساس تبریز از 8 تا 16 شهریور ماه میزبان این دوره از مسابقات و یک هزار و 300 ورزشکار و هیئت همراه از 29 استان کشور خواهد بود که در هشت رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به استقبال بسیار مناسب از این المپیاد گفت: در ابتدا قرار بود حدود یک هزار تا یک هزار و 200 نفر ورزشکار در این دوره شرکت کنند اما با مشخص شدن میزبانی تبریز در این دوره تعداد ورزشکاران شرکت کننده و علاقمندان به شرکت در المپیاد به یک هزار و 300 نفر افزایش یافت که این نشان از قدرت تبریز در برگزاری میزبانی است و امکانات بالای این شهر کهن تاریخی را نشان می‌دهد.

دبیر المپیاد و رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی افزود: سعی کرده‌ایم تا برنامه‌های زیادی برای معرفی شهر و استانمان برای ورزشکاران در نظر بگیریم و به این ترتیب علاوه بر هدف اصلی المپیاد که ایجاد نشاط و شور دانشجویی و تقویت روحیه جمعی در بین دانشجویان است، ظرفیت‌های مهم علمی، فرهنگی و ورزشی استان‌مان را نیز هر چه بیشتر به سایر هموطنان بشناسانیم.

امین‌فرد ضمن تشکر از مسئولان استانی که در زمینه برگزاری این المپیاد کمال همکاری را داشته‌اند، اظهار امیدواری کرد، سومین دوره با کیفیت بالا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته به پایان برسد.

صابر حیدرقلی‌زاده نیز با بیان بخش‌های پیش‌بینی شده در این المپیاد گفت: مراسم با شکوه افتتاحیه روز جمعه هشتم شهریور ماه از ساعت 16.30 تا 8 عصر در سالن صدرا برگزار خواهد شد که شرکت همه در این مراسم آزاد است.

وی گفت: در این مراسم علاوه بر رژه تیم‌های شرکت‌کننده از شهدای استان، دانشگاه و شهدای هسته‌ای کشور تجلیل خواهد شد.

قائم مقام ستاد برگزاری سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور با اشاره به اطلاع‌رسانی مناسب در سطح شهر تبریز گفت: علاوه بر بنرهای نصب شده در سطح شهر، برنامه و زمان‌بندی مسابقات نیز در سایت المپیاد قابل دسترس است و عموم مردم به خصوص جوانان می‌توانند از این مسابقات دیدن کنند.

وی با تاکید برای سطح بالای مسابقات افزود: داورانی که برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است همه از داوران بین‌المللی و لیگ برتری در هر رشته انتخاب شده‌اند و سعی کرده‌ایم با تجربیاتی که از میزبانی دوره اول مسابقات کسب کرده‌ایم نقاط ضعف دوره‌های قبلی را پوشش دهیم تا مسابقات در سطح کشوری و بالاتر از سطح دانشجویی برگزار شود.

حیدرقلی‌زاده ضمن اشاره به نایب قهرمانی آذربایجان‌شرقی در دوره دوم این مسابقات در رده پسران و دختران اظهار کرد: تیم‌های منتخب استان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و به نظر می‌رسد امسال نیز همانند دوره‌های قبلی استان آذربایجان شرقی بین دو تیم برتر مسابقات قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره از مسابقات به ترتیب به استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی و اصفهان اختصاص دارد و این سه استان شانس اصلی قهرمانی در این دوره به شمار می‌آیند، همچنین استان آذربایجان‌شرقی در تمام رشته‌های گروهی و انفرادی شرکت کننده دارد و همین باعث خواهد شد تا رده‌های بالای هر مسابقه را به خود اختصاص دهد.

در ادامه نشست معاونت فرهنگی سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور گفت: میهمانان المپیاد در مدت حضور یک هفته‌ای در تبریز به دیدن مجموعه بازار تبریز به عنوان بزرگترین سازه آجری جهان و یکی از آثار ثبت شده جهانی یونسکو می‌روند و ضمن آشنایی با معماری و هنر و محصولات سنتی و صنایع دستی آذربایجان شرقی سوغات تبریز را نیز خریداری می‌کنند.

وی افزود: شرکت در نماز جمعه شهر تبریز و برپایی مراسمات مذهبی در مراکز اسکان دانشجویان و میهمانان و همچنین بازدید از برخی از مساجد تاریخی و فرهنگی شهر تبریز و امامزاده‌های استان از برنامه‌های وسیع فرهنگی المپیاد ملی فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی ـ کاربردی کشور است.

کلمات کلیدی: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی، دانشگاه‌های علمی کاربردی، المپیاد علمی کاربردی، المپیاد ورزشی، رقابت دانشجویان، المپیاد فرهنگی ورزشی

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image