ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود (25 مرداد 92)

شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود (25 مرداد 92)

شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای به میزبانی دانشکده فنی‌‌‌وحرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این المپیاد با شعار «دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ورزشکار ارزشمدار،کارآفرین» از روز یکشنبه یکشنبه 27 مرداد ماه آغاز و تا پنجشنبه 31 مرداد ماه برای دختران برگزار می‌شود و از 3 تا 7 شهریور ماه برای پسران ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات در گروه دختران 41 تیم از 21 استان کشور و در گروه پسران، 63 تیم از 31 استان کشور در چهار رشته ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

لازم به ذکر است، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی برای دختران در بعد از ظهر روز شنبه 26 مرداد ماه در ساعت 16 و برای پسران نیز در روز شنبه 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، افتتاحیه مسابقات دختران در بعد از ظهر روز یکشنبه 27 مرداد ماه و برای پسران نیز در بعد‌از ظهر 3 شهریور ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در زمین چمن دانشکده شریعتی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، المپیاد ورزشی دانشجویان، دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، المپیاد ورزشی، دانشکده فنی‌‌‌وحرفه‌ای دکتر شریعتی

آمار بازدید: 648 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image