ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار زبان علل جابجایی در میزبانی دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی (28 مهر 91)

علل جابجایی در میزبانی دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی (28 مهر 91)

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تمامی شرایط لازم جهت برگزاری دهمین المپیاد دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در دانشگاه تبریز فراهم بود، گفت: پس از شش ماه کار شبانه‌روزی مسوولان دانشگاه و آمادگی 100 درصد جهت میزبانی دهمین المپیاد دانشجویی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، وقوع زلزله آذربایجان دو هفته مانده به این المپیاد، شانس میزبانی برگزار آن را از این دانشگاه گرفت.



حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تمامی شرایط لازم را برای برگزاری یک المپیاد بی‌سابقه تاریخی دانشجویان مهیا کرده بود، افزود: معاونت دانشجویی، فرهنگی، امور تربیت بدنی، کمیته‌های چهارگانه استقبال، تشریفات و تدارکات این دانشگاه، شش ماه به طور شبانه‌روزی تمامی زمینه‌ها و شرایط لازم را جهت برگزاری یک المپیاد بی‌سابقه و تاریخی در این دانشگاه به کار گرفته بود، به طوری که می‌توان گفت این دانشگاه به صورت 100 درصد آماده میزبانی از این المپیاد بود.


وی در ادامه با بیان اینکه وقوع حادثه دلخراش زلزله آذربایجان، شانس برگزاری دهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی را از دانشگاه تبریز گرفت، تصریح کرد: با توجه به اینکه زلزله آذربایجان دو هفته قبل از زمان برگزاری این المپیاد روی داد، وزارت بهداشت به دلیل شرایط روحی و روانی مردم این منطقه که بر اثر این حادثه پیش آمده بود، زمان برگزاری این المپیاد را به تعویق انداخت.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود دهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از 18 شهریور سال جاری به مدت 10 روز در این دانشگاه برگزار شود که وقوع زلزله آذربایجان زمان آن را به 25 تا 16 آبان ماه تغییر داد.


وی در ادامه کمبود خوابگاه را از مهم‌ترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی تبریز دانست و گفت: متاسفانه به دلیل کمبود خوابگاه و مشکل اسکان دانشجویان شرکت کننده در المپیاد ورزشی، امکان برگزاری این المپیاد در ماه‌های شروع سال تحصیلی برای این دانشگاه وجود نداشت.


طباطبایی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیشنهاد به تعویق انداختن دهمین المپیاد دانشجویان پسر و همزمان کردن برگزاری آن با المپیاد دانشجویان دختر تا سال 92 و برگزاری این المپیاد در تابستان این سال توسط این دانشگاه را به وزارت بهداشت داده بود که از سوی مسوولان وزارتخانه پذیرفته نشد.


وی در پایان با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز مجددا کاندیدای برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی کشور در دوره‌های آتی خواهد شد، گفت: اگرچه این دانشگاه یک بار سابقه برگزاری المپیاد دانشجویان پزشکی را در سال 85 داشته است، اما با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، این دانشگاه مجددا کاندیدای میزبانی المپیادهای دانشجویی در دوره‌های آتی خواهد شد.

کلمات کلیدی: المپیاد ورزشی، المپیاد ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی، میزبانی دهمین المپیاد ورزشی علوم پزشکی، علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز

آمار بازدید: 533 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image