ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی رشته موسیقی بومی و ایرانی در ساری (5 شهریور 92)

راه‌اندازی رشته موسیقی بومی و ایرانی در ساری (5 شهریور 92)

مدیر مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یک مازندران گفت: برای نخستین بار با پیگیری این مرکز و مسئولان رشته موسیقی بومی و ایرانی در این مرکز آموزشی راه‌اندازی شده است.


اکرم‌السادات مهربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: متقاضیان تا پایان وقت امروز می‌توانند در این رشته ثبت‌نام کنند و از مهر ماه 92 دوره اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان توانایی و استعدادهای بالقوه در حوزه موسیقی وجود دارد، بیان داشت: از اساتید مجرب برای شروع فعالیت این رشته دعوت شده است.

مهربخش افزود: مازندران استانی است که ذات آن فرهنگی و هنری است حتی به شکل فردی و شخصی افراد علاقمند در سال‌های مختلف فعالیت‌های هنری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه استعدادهای بالقوه و نیازسنجی برای این رشته انجام شده است، گفت: احیای موسیقی بومی در اولویت قرار دارد و امیدواریم تیم تخصصی که دعوت شده بتواند در احیای موسیقی کمک کند.

مدیر مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یک مازندران گفت: موسیقی سنتی و اصیل ایرانی در فرهنگ ایران به ویژه در مازندران از جایگاه بالایی برخوردار است.

مهربخش با اشاره به تلاش این دانشگاه با هدف افزایش سطح کارآمدی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربری را در این زمینه در کشور سرآمد توصیف کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع بر حسب آموخته‌های تئوری و عملی خود در دوره دانشجویی فرصت ایجاد اشتغال مرتبط با رشته تحصیلی خود را کسب می‌کنند، گفت: این افراد قادرند برای دیگران نیز فرصت شغلی فراهم کنند و در حقیقت دانش آموخته دانشگاه جامع به نوعی کارآفرین محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از رشته‌های علمی و کاربردی نیاز به شغل دولتی ندارند، تصریح کرد: در حال حاضر این مرکز آموزشی دارای 15 رشته کاردانی و 7 رشته کارشناسی ناپیوسته است.

مهربخش با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است در رشته‌های ارشد ورود پیدا کنیم، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش ارشد و دکترا متفاوت از سایر دانشگاه‌ها عمل می‌کند.

وی بیان داشت: برای برقراری یک رشته ارشد در مراکز الزاما دستگاه‌های متقاضی باید اعلام نیاز کند.

مدیر مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یک مازندران از آمادگی این مرکز برای آموزش نیروها و نیروهای آماده جذب در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مورد نیاز در حوزه فرهنگ و هنر در تمام بخش‌های خصوصی و دولتی خبر داد.

کلمات کلیدی: رشته موسیقی بومی و ایرانی، رشته موسیقی، موسیقی بومی، موسیقی ایرانی، مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یک مازندران، توانایی و استعدادهای بالقوه در حوزه موسیقی

آمار بازدید: 577 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image