ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اعلام نتیجه‌نهایی کارشناسی رشته موسیقی دانشگاه آزاد (3 آبان 91)

اعلام نتیجه‌نهایی کارشناسی رشته موسیقی دانشگاه آزاد (3 آبان 91)

رییس مرکز آزمون از اعلام نتیجه نهایی مقطع کارشناسی رشته موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه در رشته موسیقی مرحله گزینش در دو مرحله کتبی و عملی صورت می‌گیرد، این نتایج که از ساعت 14 امروز روی پایگاه مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.com قرار گرفت، شامل افرادی است که در دو مرحله توانسته‌اند به موفقیت برسند.

وی در ادامه در مورد افرادی که در رشته موسیقی پذیرفته نشده‌اند، تصریح‌کرد: آن دسته از افرادی که در رشته موسیقی پذیرفته نشده‌اند، اما نمره کل لازم را برای اولویت‌های بعدی خود کسب کرده‌اند، در این مرحله جزء پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شوند.

به گفته اقبالی زمان ثبت‌نام این دسته از پذیرفته‌شدگان شنبه ششم آبان ماه است که باید در این زمان در واحدهای پذیرفته شده حضور یابند.

وی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، گفت: داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام مدارکی شامل شش قطعه عکس 4*3 (12 قطعه عکس برای برادران)، اصل شناسنامه، کارت‌ملی، اصل مدرک کارشناسی به همراه ریز نمرات آن و فتوکپی تمامی این مدارک را به همراه داشته باشند.

کلمات کلیدی: مقطع کارشناسی رشته موسیقی، رشته موسیقی دانشگاه آزاد، رشته موسیقی، نتایج کنکور کارشناسی رشته موسیقی، www.azmoon.com

آمار بازدید: 1558 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image