ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش رشته‌های دانشگاهی در امارات (4 شهریور 92)

افزایش رشته‌های دانشگاهی در امارات (4 شهریور 92)

«شهر بین‌المللی آموزشی دوبی» یا DIAC از افزایش 10 درصدی تعداد رشته‌های دانشگاهی در امارات برای سال تحصیلی 2014-2013 میلادی خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه‌هایی نظیر «آمیتی»، «هریوت وات» و «IMT» در راستای پاسخگویی به نیازهای بازار، ‌35 رشته بیشتر با موضوعات جهانگردی و مهمانداری، مهندسی و حسابداری را به فهرست رشته‌های موجود در این دانشگاه‌ها افزودند که با احتساب آنها، شمار رشته‌های دانشگاهی در این کشور به 355 عنوان افزایش یافت.



همچنین از رشته‌های جدید، 11 رشته دارای مقطع کارشناسی، 17 رشته دارای مقطع کارشناسی ارشد و هفت رشته نیز دارای مقطع دکتری خواهند بود.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز،‌ «ایوب کاظم»، مدیرعامل «شهر بین‌المللی آموزشی دوبی» در همین رابطه اظهار داشت:‌ از افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی به ویژه در رشته‌های پایه‌ای نظیر مهندسی،‌ جهانگردی و مهمانداری و حسابداری بسیار رضایت داریم.



وی افزود: ما این پیشرفت را نشانه اطمینان خاطر از اینکه بخش آموزش در منطقه، پاسخگوی نیازهای صنایع ملی است می‌دانیم ضمن اینکه ارائه رشته‌های تحصیلی تنها به منزله باسواد کردن دانشجویان نیست بلکه هدف اصلی، افزایش فرصت‌های شغلی برای آنها به محض فارغ‌التحصیلی است.


کلمات کلیدی: افزایش رشته‌های دانشگاهی، رشته های دانشگاهی در امارات، تحصیل در امارات، دانشگاههای امارات، شهر بین‌المللی آموزشی دوبی، تعداد رشته‌های دانشگاهی در امارات، دانشگاه IMT

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image