ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه‌ها در امارات (16 شهریور 92)

اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه‌ها در امارات (16 شهریور 92)

ثابت ماندن شهریه‌ها و استفاده از تخفیف‌ها تنها روزنه امید برای دانشجویان خانواده‌های کم‌درآمد در امارات است تا بتوانند هزینه‌های بالای تحصیل را تامین کنند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهریه‌های دانشگاهی در امارات متحده عربی همه ساله شاهد افزایش است و این روند فزاینده، دانشجویان این کشور را با چالش‌های جدی در تامین هزینه شهریه‌ها و سایر هزینه‌های تحصیلی روبرو می‌کند.


از همین رو دانشجویان دانشگاه آمریکایی شارجه ضمن شکایت از شهریه‌های بالای این دانشگاه، تلاش مسئولان دانشگاه را برای به حداقل رساندن هزینه‌های دانشجویان و افزایش کمک‌های مالی به ویژه برای دانشجویان خانواده‌های کم‌درآمد خواستار شدند.


به گزارش ایسنا به نقل از «گلف نیوز»، در عین حال دانشگاه ابوظبی به دنبال شکایت‌های مکرر دانشجویان، شهریه‌های سال تحصیلی خود را ثابت نگه داشته است.


یکی از مقامات این دانشگاه گفت: این تثبیت شهریه‌ها مشمول سال تحصیلی 2014-2013 میلادی می‌شود ضمن اینکه به دانشجویانی که صلاحیت دریافت تخفیف دارند نیز در پرداخت شهریه‌ها تخفیف داده می‌شود.


«نبیل ابراهیم»، رییس دانشگاه ابوظبی ضمن بیان مطلب فوق افزود: این دانشگاه از یک سو معتقد به برقراری تعادل در آموزش با امکاناتی در سطح جهانی و تحقیقات کاربردی و از سوی دیگر حصول اطمینان از توانایی علمی و سخت‌کوشی به عنوان مولفه‌های اصلی ثبت‌نام از دانشجویان است.


وی افزود: تثبیت شهریه‌ها و اعمال تخفیف‌ها سبب تحکیم اعتبار رو به افزایش دانشگاه ابوظبی به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی شده است.

کلمات کلیدی: اعتراض دانشجویان، افزایش شهریه‌ها در امارات، دانشگاههای امارات، هزینه‌های بالای تحصیل، هزینه‌های بالای تحصیل در امارات، شهریه‌های سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image